امیدواریم با رحمت خداوند تاثیر شهید جمهور بیشتر از رییس جمهور باشد

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم خداوند متعال رحمت خود را به گونه‌ای رقم بزند که تأثیر شهید جمهور رئیسی بیشتر از رئیس جمهور رئیسی باشد همان گونه که برای شهید سلیمانی چنین رقم خورد.

  ️آیت‌الله مصطفی محامی   در دیدار با جمعی از علما، معتمدان و ریش سفیدان شهرستان خاش و میرجاوه ضمن گرامیداشت نام و یاد این شهدا اظهار کرد: انسان‌ها به همان مقدار که بزرگ باشند جای خالی آن‌ها احساس می‌شود و شهید آیت‌الله رئیسی در جایگاه ریاست جمهوری فردی پر تلاش و خستگی ناپذیر و همواره به دنبال حل مشکلات مردم بودند و سفرهای استانی و شهرستانی زیادی هم در این جهت انجام دادند و تاثیر این سفرها نیز در پیشرفت و آبادانی نقاط مختلف کشور به خوبی احساس می‌شود و در حال حاضر که ایشان را از دست داده‌ایم جای خالی او را بیشتر احساس می‌کنیم.

وی افزود: منتظر حضور رئیس جمهور شهید در سیستان و بلوچستان بودیم اما تقدیر الهی به گونه دیگر رقم خورد و ما در برابر قضای الهی راضی هستیم و خداوند متعال براساس حکمت چنین سرنوشتی را رقم زد امیدواریم خلأ عزیزان از دست رفته را با رحمت و عنایت خود پر کند.
️امام جمعه زاهدان ادامه داد: در طول دوران انقلاب اسلامی ما با مصیبت‌ها و مشکلات زیادی روبرو بودیم و شخصیت‌های بزرگی را از دست دادیم اما به برکت لطف خداوند متعال به خوبی مسیر خود را ادامه دادیم.
️وی بیان کرد: تجلی این لطف الهی جایگاه ولایت فقیه است چرا که با وجود همه مشکلات در طول دوران انقلاب تلاطمی در کشور ایجاد نشد و این آرامش را مرهون جایگاه رهبری و ولایت فقیه هستیم و باید آن را قدر بدانیم چرا که رهبری ستون خیمه انقلاب است و مهم اینست که همه ما در هر کجا هستیم زیر چتر ولی فقیه با تلاش بیشتر به سربازی خود ادامه دهیم و خلأ حضور این شهیدان را پر کنیم.
آیت‌الله محامی تصریح کرد: امیدواریم همان مسیر پر شتاب پیشرفت و توسعه با قوت، قدرت و شتاب دنبال شود و اگر کار در سیستان و بلوچستان با همین شتاب دنبال شود در سه تا پنج سال آینده چهره دیگری از استان مشاهده خواهیم کرد و تحولی در سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.
  جمعی از علما، معتمدان و ریش سفیدان شهرستان خاش و میرجاوه با حضور در محل دفتر نهاد اهل سنت استان شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه را به نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان تسلیت گفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار