ابراهیمی:

شهید جمهور بازوی توانمند رهبری در احیای آرمان‌های انقلاب بود

معاون فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان کل کشور گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی امید انقلاب اسلامی و بازوی توانمند رهبر حکیم انقلاب اسلامی بود که در راه خدمت به مردم آسمانی شد.

حمیدرضا ابراهیمی معاون فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان کل کشور در مراسم نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو - معلم استان قزوین در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان گفت: این روز‌ها ملت ایران وقتی به عکس شهید آیت اله سید ابراهیم رئیسی نگاه می‌کنند، اشک در چشمان آنها حلقه می‌زند و عزادار این واقعه دردناک هستند.

وی ادامه داد: در آستانه ولادت امام رضا (ع) در زمستان سال ۵۶ خبر شهادت سید مصطفی خمینی، فرزند امام راحل قلب ایرانیان را فشرد و با از گذشت سالیان طولانی دوباره در روز ولادت امام رضا (ع) سید بزرگوار آیت الله ابراهیم رئیسی به درجه والای شهادت رسید و در جوار این امام عزیز جا گرفت.

ابراهیمی گفت: شهیدان افتخار مردم ایران هستند و امروز شاهدیم که شهید آیت الله رئیسی، روشن کننده مسیر زندگی کسانی شده که کمتر او را می‌شناختند.

به گفته این مسئول، همه ما باید مسیر شهدا را سرلوحه زندگی قرار دهیم و در انجام کار‌ها همانند رییس جمهور شهید تلاش و کوشش داشته باشیم و برای آبادانی و عزت کشور وقت بگذاریم.

معاون فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان کل کشور بیان کرد: آیت الله رئیسی و هیات همراه ایشان دارای خلقیات و روحیات انقلابی و نگهدارنده آرمان‌های جمهوری اسلامی بودند که خدمت گذاری به مردم را به دیگر مسئولان آموختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار