هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ساوه فعالیت خود را آغاز کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه گفت: فعالیت هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان متشکل از فرمانداری و بخشداری مستقل نوبران شروع شد.

الیاسی گفت: به دنبال صدور دستور آغاز انتخابات از سوی وزیر کشور، هیات اجرایی در فرمانداری ساوه و بخشداری مستقل نوبران تشکیل شده است.

وی افزود: هم اکنون اعضای اداری و معتمدان هم پای کار آمده اند تا گام های بعدی انتخابات ریاست جمهوری به دنبال دستورات بعدی و برنامه زمان بندی در شهرستان ساوه برداشته شود .

الیاسی خاطر نشان کرد: هیات اجرایی شهرستان موظف است تا هشتم تیر روز ادوات و آنچه که برای برگزاری انتخابات با شکوه، سالم و امن با یک مشارکت خوب و آگاهانه لازم است را در ساوه فراهم کند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در اسفند ۱۴۰۲ در شهرستان ساوه انتخابات خوب و موفقی برگزار شد پیش بینی می شود با همان استاندارها، در انتخابات هشتم تیر ماه با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

وی در خصوص نحوه برگزاری انتخابات در ساوه گفت: تا کنون آنچه که به فرمانداری اعلام شده روند برگزاری همانند انتخابات اسفند ۱۴۰۲ است به گونه ای که احراز هویت به صورت الکترونیکی و سامانه ای و اخذ رای به شکل فیزیکی و کاغذی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.