گردهمایی خادمیاران رضوی با عنوان قرار هشتم به میزبانی گردان امام حسین(ع) شهرستان بافق برگزار شد.

در  آئین آیین قرار هشتم بیش از ۲۰۰ خادمیار رضوی و خادمیار امنیتی حرم رضوی در شهرستان بافق، یاد و خاطره خادم الرضای شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش را گرامی داشتند.

حجت الاسلام سیدعباس حسینی باقرآبادی امام جمعه بافق در این مراسم گفت: خدمت در آستان مقدس امام رضا (ع) سند افتخاری است که باید قدر آن را بیشتر بدانید و این موهبت و لطف امام رضا (ع) را دست کم نگیرید.

او افزود: پوشیدن لباس خدامی امام رضا (ع) عنایتی از سوی آن حضرت است و این عنایت از عشق و محبتی است که به اهل بیت (ع) داشته اید.

حسینی با گرامیداشت شهادت خادم الرضا شهید رئیسی گفت: هر چند همه داغدار این مصیبت شدیم، اما این شهدا مزد خدمتشان را گرفتند و شهید رئیسی هم که خادم الرضا بود و به آرزویش رسید. 

او بیان داشت: شهادت بالاترین مقام هاست و به گفته حضرت علی (ع) در نهج البلاغه مقام شهادت از مقام امامت و نبوت هم بالاتر است و این مقام شامل حال رئیس جمهور خدمت گزار و همراهانش شد.

در این گردهمایی از خدمات خادم الرضا حجت الاسلام طباطبایی مسئول کانون خادمیاران شهرستان بافق تجلیل و حکم فعالیت کانون رضوی شهید حبیبیان هم به مسئول این کانون اهدا شد. 

اجرای گروه سرود شهید رایگان در رثای شهید جمهور و همراهان شهیدش، پخش کلیپ امام رضایی ها، دکلمه خوانی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه‌های قرار هشتم خادمیاران شهرستان بافق بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.