۵۰ جهادگر خادمیار رضوی از نقاط مختلف خراسان جنوبی برای حضور در رزمایش جهاد مقدس، به فردوس اعزام شدند.

دانایی فر سررابط کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی گفت: اجلاسیه ملی جهادگران فردا در فردوس برگزار می شود و در همین زمینه، رزمایش جهاد مقدس و حضور گروه‌های جهادی در این شهرستان از ابتدای شهریور آغاز شده است.

او افزود: چهار گروه جهادی با ۵۰ جهادگر از کانون جهادی خادمیاران رضوی استان به شهرستان فردوس اعزام شده اند.

دانایی فر بیان کرد: این گروه‌های جهادی در زمینه های عمرانی، فنی و مهندسی فعالیت می کنند و گچ کاری، سنگ کاری، جوشکاری و رنگ کاری از دیگر حوزه های فعالیت آن ها است.

سررابط کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی اظهار کرد: این گروه‌های جهادی طی دو روز در روستا‌های برون و مهران کوشک فعالیت می کنند.

او اظهار کرد: گروه‌های جهادی کانون خادمیاران رضوی کار گچ کاری مزار شهدای گمنام در روستای برون، رنگ کاری مدرسه شهید عنصری در روستای مهران کوشک و رنگ کاری درب، پنجره و دیوار مدرسه را در برنامه دارند.

دانایی فر تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که این گروه جهادی پیش بینی کرده اجرای سنگ و سرامیک کف دو واحد مسکونی از واحد‌های مددجویان کمیته امداد در روستای برون است که کار ساخت آن را از ابتدا خادمیاران رضوی شهرستان فردوس آغاز کرده اند و با اجرای سنگ و سرامیک به پایان می رسد.

سررابط کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی گفت: کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی از سال ۹۵ تشکیل شده و در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی، عمرانی، فنی مهندسی، هنری، آموزشی و مشاوره فعالیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.