آغاز عملیات آماده‌سازی حرم مطهر امام خمینی (ره)

عملیات پاکسازی و آماده سازی پهنه حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) به منظور میزبانی از زائران همزمان با سی و پنجمین سالگرد ارتحال آن حضرت، از سوی شهرداری منطقه ۱۴ پایتخت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر شهرابی شهردار منطقه در این باره گفت: در آستانه سی و پنجمین سالروز ارتحال معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی به منظور فراهم سازی بستر مناسب برای حضور زائران حرم مطهر و ارائه خدمات بهینه جهت برگزاری مراسم، عملیات پاکسازی و آماده سازی پهنه تحویلی منطقه در بخش‌های مختلف خدمات شهری و محیط زیست آغاز شده و تا ۱۴ خرداد و پایان مراسم ارتحال ادامه خواهد داشت.

شهرابی گفت: امسال نیز مطابق سال‌های پیش، با اعزام و استقرار پرسنل، نیرو‌ها و تجهیزات در پهنه اعلامی نسبت به نظافت، خاکبرداری و علف زنی رنگ امیزی، شستشو و کلیه مراحل اماده سازی پهنه مذکور اقدام شده است.

وی افزود: طی این فرایند که با همکاری کلیه ادارات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در حال انجام است، ابتدا نیرو‌های خدمات شهری و فضای سبزتحت نظارت معاونت خدمات شهری و بازرسین و ناظرین سازمان مدیریت پسماند و اداره کل خدمات شهری اقدام به پاکسازی کل پهنه نموده و سپس سایر ادارات نسبت به استقرار کانکس و رنگ آمیزی و چادر و سایر ملزومات اقدام لازم را انجام می‌دهند.

گفتنی است: با توجه به اهمیت نگهداشت محیط داخلی و پیرامونی حرم مطهر امام خمینی (ره) پاکسازی روزانه این محدوده با استفاده از ظرفیت‌های حوزه خدمات شهری و فضای سبز با بهره‌گیری از نیروی پاکبان و باغبان و به کارگیری ماشین آلات مکانیزه عملیات رفت و روب معابر، کند و کوب فضای سبز، حذف علف‌های هرز و همچنین حذف زوائد فیزیکی و رنگ آمیزی جداول و المان‌های شهری در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار