استاندار:

گیلان آماده برگزاری انتخابات است

استاندار گیلان گفت: با تمام توان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کنار رسیدگی به امورات استان هستیم.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (چهارشنبه ۹ خرداد ماه) در نشست مشترک ستاد انتخابات با فرمانداران و هیئت نظارت استان با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش، بر ضرورت اتخاذ بستر‌ها و تدابیر لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد.

او افزود: مدیران و مسئولان در راستای خدمتگزاری به مردم باید ۲ مولفه مهم امیدافزایی و آگاهی بخشی در جامعه یعنی همان جهاد تبیین بر اساس منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

استاندار گیلان با بیان اینکه شعار‌های راهبردی در کشور برگرفته و با تأسی از سیره شهدا و ارزش‌های دینی است، تصریح کرد: رئیس جمهور شهیدمان نیز با تأسی از این سیره و روش در طول مسئولیت‌های مختلف به ویژه در دولت سیزدهم به کشور و مردم خدمت کرد و به دلیل عشق به مردم، این گونه ماندگار شد.

عباسی با بیان اینکه همه مدیران در استان باید شبانه روز بدون وقفه کار کنند، گفت: مدیران نباید از مشکلات و محرومیت‌های موجود غافل شوند و با حضور در بین مردم خودشان پیگیر رفع مشکلات آنان باشند.

او با بیان اینکه بستر‌های لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در گیلان بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب و ابلاغیه وزیر کشور فراهم است، افزود: فرمانداران و هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری از فردا همزمان با نام نویسی داوطلبان ریاست جمهوری کار خود را در استان در اجرای فرایند برگزاری انتخابات بر اساس ۴ اصل راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش می‌برند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات با مردم و رسانه‌های استان باید تعامل و هم افزایی داشته باشند، تصریح کرد: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی روز ۸ تیر ۱۴۰۳ برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

عباسی افزود: ما با تمام توان آماده برگزاری این انتخابات در کنار رسیدگی به امورات استان هستیم و خللی در خدمت رسانی ایجاد نخواهد شد.

نشست مشترک ستاد انتخابات با فرمانداران و هیئت نظارت استان گیلان

او با اشاره به ۴۶ هیئت اجرایی در ۱۷ شهرستان و ۲۹ بخش با مدیریت فرمانداران و بخشداران و هیئت‌های نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: نامنویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح فردا (پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه) آغاز و به مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت.

استاندار گیلان تصریح کرد: اخذ رأی به صورت دستی و احراز هویت رأی دهندگان به صورت الکترونیکی است و تبلیغات نامزد‌های تأیید شده از روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه به مدت ۱۵ روز تا صبح ۷ تیر ماه ادامه دارد.

احمد قنبریان، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان گیلان

احمد قنبریان، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان گیلان هم در این نشست گفت: همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۶۸۹ شعبه اخذ رأی در این استان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.