شهید آیت الله رییسی، الگوی خدمت بی منت به مردم

به گفته فرماندار سنندج شهید آیت الله رییسی، ثمره درخت انقلاب اسلامی و الگوی خدمت بی‌منت به مردم بود.

حسن عسکری دیشب در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج افزود: رییس جمهور شهید، در دوران مسئولیت خود همواره با مردم‌داری، روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری، منشا خیر و برکات فراوانی برای کشور و استان کردستان بود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در ۸ تیرماه، گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان سنندج آغاز شده و دستگاه‌ها موظفند امکانات لازم را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام اشاره کرد و گفت: بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، این انتخابات باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند در این خصوص تلاش کنند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه فرآیند‌های برگزاری انتخابات در شهرستان سنندج با تشکیل ستاد انتخابات آغاز شده است، کرد: طبق قانون، تمامی ادارات موظفند امکانات لازم از جمله نیروی انسانی و تجهیزات را برای ستاد انتخابات فراهم کنند.

عسکری از برگزاری مراسم بزرگداشت امام راحل در روز یکشنبه ۱۳ خرداد در مسجد جامع سنندج خبر داد و گفت: مشتاقان زیارت مزار مطهر حضرت امام در قالب کاروان ۶۰۰ نفری زائران به تهران اعزام خواهند شد.

برچسب ها: انتخابات ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.