فرماندار:

برنامه‌های عمرانی در حوزه برق‌رسانی چابهار تا رفع مشکلات ادامه خواهد یافت

فرماندار چابهار گفت: دو طرح بزرگ توسعه برق‌رسانی در بخش پیرسهراب و پلان در حال اجراست که با عملیاتی شدن آنها، مردم این مناطق پایدارترین برق را شاهد خواهند بود و برنامه‌های عمرانی در حوزه برق تا رفع کامل افت ولتاژ ادامه خواهد یافت.

جواد سپاهی با اشاره به پراکندگی و وسعت زیاد این منطقه اظهار کرد: مهمترین دغدغه و پیگیری ما توسعه برق بوده و در سیل اخیر قسمتی از خطوط برق دچار حادثه شده و با پیگیری‌های استاندار و تزریق اعتبار در توسعه برق روستایی امیدواریم مشکل افت ولتاژ برق برای همیشه مرتفع شود.

وی از راه‌اندازی خط برق سیناچو در آینده نه چندان دور خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این خط بار ترافیکی برق تعدادی از روستاها شرایط پایدار را تجربه و از همه مهمتر افت ولتاژ تمامی روستاهای منطقه مرتفع خواهد شد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار تصریح کرد: فرسودگی تعدادی از خطوط برق به همت مدیریت برق بخش پلان و پیرسهراب در حال اصلاح و تعویض است و دغدغه مردم تا حصول نتیجه صددرصدی پیگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: با به مدار آمدن ۲۰ شبکه برق، بخشی از افت ولتاژ در قسمتی از مناطق و روستاها رفع و نگرانی مردم در حد چشمگیری کاهش یافته است.
سپاهی از اجرای واگذاری انشعابات خانگی خبر داد و گفت: با فراهم شدن اعتبارات و ابزار مورد نیاز بزودی این اقدام محقق تا انشعابات جدید بدون دغدغه به شهروندان تحویل شود.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار