معاون شهرسازی و معماری شهردار کرمان خبر داد:

برگزاری نخستین مسابقه برترین نمای مجتمع‌های مسکونی و ویلایی شهر کرمان

تهامی از برگزاری نخستین مسابقه برترین نمای ساختمان‌ها در بخش نما‌های اجراشده مجتمع‌های مسکونی و ویلایی محدوده شهر کرمان، خبر داد.

ریحانه‌السادات تهامی گفت: نخستین مسابقه نما‌های اجراشده در شهر کرمان، با هدف ارتقای دانش و سواد بصری و استفاده از استعداد‌های موجود  برای بهبود کیفیت سیما و منظر شهری با بهره‌گیری از الگوی معماری و فرهنگ ایرانی و اسلامی و به‌مناسبت بزرگداشت روز معمار، برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه مربوط به نمای ساختمان‌های مسکونی اجراشده در محدوده قانونی شهر کرمان و در بازه زمانی ۲ دهه اخیر است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار کرمان، بیان کرد: مهلت ارسال آثار از ۱۹ تا ۲۲ خردادماه و تاریخ داوری آثار ۲۴ خردادماه خواهد بود و نتایج مسابقه هم ۲۷ خردادماه، اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، می‌توانند برای ارائه فایل دیجیتال به‌صورت حضوری به دبیرخانه مسابقه نما‌های ساختمان واقع در میدان شورا، ساختمان شهرداری کرمان، معاونت شهرسازی و معماری و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و جزییات مرتبط با مسابقه به سایت shahrsazi.kerman.ir قسمت آرشیو اخبار، مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار