تعیین تکلیف نهایی ساماندهی و انتقال صنوف به مجتمع بازار پروتئین

در یکصد و شصت و پنجمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر شیراز بر ساماندهی محور دروازه کازرون و تعیین تکلیف نهایی انتقال صنوف به بازار پروتئین تاکید شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه محور دروازه کازرون در دو بخش ساماندهی و انتقال به مجتمع بازار پروتئین دنبال می‌شود، گفت: در هر دو حوزه، نهاد‌های مرتبط در شهرداری اقدامات خوبی انجام داده اند که باید با سرعت بیشتری تا حصول نتیجه دنبال شود.

مسعود زارعی افزود: با نظر همه اعضای کمیسیون، پایان خردادماه آخرین مهلت انجام اقدامات زیر ساختی مجتمع بازار پروتئین و نیمه نخست سال تعیین تکلیف انتقال اصناف، تعیین شده است تا به صورت همزمان مباحث پیگیری شود. 

او افزود: امیدواریم با اجرای طرح ساماندهی در این محور مشکلات عمده ترافیکی، بهداشتی و منظر شهری برطرف شود و با انتقال اصناف به مکان جدید شاهد خدمات دهی مناسب باشیم.

مردم باید از مزایای مجتمع پروتئین بهره‌مند شوند

او با بیان اینکه مردم باید از مزایای مجتمع پروتئین بهره‌مند شوند، تصریح کرد: یکی از مصوبات مهم کمیسیون که به طوری جدی دنبال خواهیم کرد پی گیری تصویب نهایی ساماندهی محور دروازه کازرون و حرم حضرت سیدتاج الدین غریب از سوی حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز است تا هر چه سریعتر مقدمات اجرا فراهم و عملیات اجرایی آغاز شود.

 رئیس کمیسیون محیط زیست سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر خاطر نشان کرد:قطعا با راه اندازی این بازار و ساماندهی محور دروازه کازرون مردم از بهره‌های فراوان آن بهره‌مند خواهند شد.

به مشوق برای اصناف توجه شده است

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز از تهیه و تدوین شیوه نامه ساماندهی و انتقال اصناف دروازه کازرون به بازار پروتئین خبر داد.

پژمان شفیعی با بیان اینکه پس از اقناع سازی کسبه و بازاریان دروازه کازرون، شیوه نامه ساماندهی نیز تهیه و تدوین شد، اظهار داشت: در کنار دستورالعمل اجرایی ساماندهی به مشوق‌های لازم نیز در این مسیر توجه شده است که به اصنافی که همکاری لازم در این خصوص داشته باشند تعلق خواهد گرفت.

او با اشاره به اینکه همزمان با انتشار آگهی جذب بهره برداران توانمند در رسانه‌های استانی و ملی، اقدامات لازم برای شناسایی واجدین شرایط صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: در طول اجرای این پروسه اخطار‌های قانونی در خصوص تشکیل پرونده و سدمعبر به کسبه ابلاغ و پیش بینی محدودیت‌های ترافیکی و خدمات شهری شامل توقف ممنوع و جمع آوری دستفروشان در این محور با همکاری حوزه‌های حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری شهرداری شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با بیان اینکه با اتاق اصناف و اتحادیه‌های مرتبط تعاملات مثبت و خوبی برقرار شده است، تاکید کرد: با تشکیل مدیریت واحد بهره برداری بازار پروتئین در شهرداری شیراز مباحث با جدیت دنبال و پیگیری خواهد شد.

یکصد و شصت و پنجمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر در مجتمع بازار بزرگ پروتئین برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار