رضایی:

۴۸۰ هزار نفر در فارس در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: بیش از ۴۸۰ هزار نفر در استان فارس در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۷۱ هزار نفر تایید نهایی شده‌اند.

ناصر رضایی در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان‌های شرق استان اظهار کرد: با بررسی میدانی عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جهت تسریع و افزایش کیفیت ساخت تصمیمات لازم اتخاذ و به سازندگان ابلاغ شد.

او در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی شهرستان سروستان افزود: در شهرستان سروستان ۳۵۰۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۵۳۸ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس تصریح کرد: در شهرستان سروستان ۷۹۹ نفر واریز وجه اولیه را انجام و برای ۸۲۲ نفر زمین تأمین شده و ۸۱۶ واحد پروانه ساختمانی صادر و ۹۸۴ واحد نیز در دست ساخت است.

رضایی ادامه داد: در شهرستان فسا نیز ۲۰۸۱۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که ۸۲۷۱ نفر تأیید نهایی شده و ۵۶۵۷ نفر واریز وجه انجام دادند.

او تاکید کرد: در شهرستان فسا تاکنون برای ۱۰۶۳۸ واحد زمین تأمین شده و برای ۵۶۳۸ واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر شده و ۳۸۰۰ واحد نیز در حال ساخت است.

دبیر شورای مسکن استان فارس همچنین در بازدید از سایت نهضت ملی شهرستان زرین دشت اضافه کرد: در این شهرستان ۱۴۷۸۹ نفر برای نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که ۵۱۴۸ نفر تأیید نهایی شده و ۳۴۰۸ نفر واریز وجه را انجام داده و برای ۲۹۷۰ واحد پروانه ساختمانی صادر و ۳۸۴۰ واحد نیز در حال ساخت است.

رضایی در ادامه بازدید یک روزه از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شرق استان فارس در بازدید خود از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان داراب اذعان داشت: در شهرستان داراب نیز ۲۳۳۵۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۸۹۹۵ نفر تأیید نهایی شده‌اند و ۵۴۶۴ واحد در دست ساخت است.

او در پایان این بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان نیریز خاطر نشان کرد: ۱۰۴۳۹ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نی ریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۳۹۹ نفر تأیید نهایی شده‌اند و ۱۶۸۳ واحد در دست ساخت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم و سازندگان بتوانیم پروژه‌ها را در موعد مقرر تحویل دهیم و شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار