سردار غیب پرور:

ماندگاری نظام اسلامی مستلزم تبعیت از ولایت فقیه است

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) تداوم راه شهدا و رمز قوام نظام اسلامی را مستلزم تبعیت از ولایت فقیه دانست.

سردار غلامحسین غیب پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) به همراه جمعی از مسئولان سپاه قدس گیلان با خانواده شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در رشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

او با اشاره به درک عمیق شهدا از دین خدا گفت: شهدا دین الهی را با جان و دل لمس کرده و با اخلاص در عمل، آزمون الهی را با موفقیت گذراندند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی، تداوم راه شهدا و ماندگاری نظام اسلامی را مستلزم تبعیت از ولایت فقیه دانست و افزود: حضور جوانان در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و ائمه اطهار نشان داد که راه شهدا با تمام وجود همچنان ادامه دارد.

شانزدهمین شهید مدافع حرم استان گیلان

شهید محمدرضا یعقوبی کیاسه اهل شهرستان رودسر، وکیل پایه یک دادگستری، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس و همرزم شهیدان کاوه و حسین املاکی بود.

۵ تیر ۱۳۹۵ همزمان با شب قدر در سن ۵۴ سالگی در شهر حلب سوریه در یک عملیات مستشاری به شهادت رسید و پیکر مطهرش جاویدالاثر ماند.

پیکر این شهید والامقام (۷ سال پس از شهادت) به همراه ۷ شهید مدافع حرم دیگر در عملیات تیم تفحص ایثارگران سپاه و نقسا در سوریه کشف و هویت آنها از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

سرانجام پیکر مطهر شهید یعقوبی پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ در رشت تشییع و در گلزار شهدای این شهر در جوار همرزمانش به خاک سپرده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.