استاندار قزوین:

آیت الله رئیسی تراز مدیریتی جدیدی را در کشور ایجاد کردند

استاندار قزوین گفت: آیت الله رئیسی با اقداماتی که انجام دادند به عنوان یک تراز مدیریتی و الگوی حکمرانی به حساب می‌آیند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در سگزآباد گفت: آیت الله رئیسی در دوران مدیریتی خود در دولت و پیش از آن اقداماتی را انجام دادند که امروز به عنوان یک تراز مدیریتی و الگوی حکمرانی به حساب می‌آیند.

وی افزود: این شهید عزیز شخصیتی جامع الاطراف، مخلص، با تدبیر و توان اجرایی بالا داشت و توانست در این سال‌ها با اقدامات خود خدمات زیادی را برای مردم و کشور ایران انجام دهد.

اعلایی گفت: برای آیت الله رئیسی مسائل و مشکلات مردم همواره در اولویت قرار داشت و هیچ گاه به دنبال اثبات خود نبود، این ویژگی را می‌توان پس از تخریب‌ها و اتهامات ناجوانمردانه در مناسبت‌های مختلف به ایشان مشاهده کرد، موضوعی که هیچ گاه به آنها نپرداخت و به سمت اثبات خود نرفت.

استاندار قزوین با بیان اینکه این تفکر در نظامات متداول سیاسی بی نظیر است و افتخار بزرگی برای ایران به حساب می‌آید، اضافه کرد: در کنار آیت الله رئیسی افراد خدوم و مخلص دیگری مانند شهید امیر عبدالهیان به شهادت رسیدند که به معنای واقعی متخلق، با ادب، متخصص، با شخصیت، مسلط و با تجربه در کار خود بود و با وجود توفیقات بی شمار در حوزه ماموریتی خود هیچ گاه از خود تعریف نکرد. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: شهید امیر عبدالهیان دیپلماسی منطقه را متحول کرد و نه تنها ایران بلکه اقتدار کشور‌های طرفدار حق را احیا کرد ولی هیچ گاه از خود دم نزد.

وی افزود: وجود شهدایی مانند شهید امیر عبدالهیان و مالک رحمتی افتخاری برای ملت ایران است چراکه تبلور امیر عبداللهیان در نظام مدیریتی کشور نشان داد که ایران واجد نیرو‌های توانمند، مخلص و قابل توجهی در حوزه‌های شخصی، اجتماعی و مدیریتی است و این اتفاق واقعیت‌ها و ظرفیت‌های کشور را به رخ کشید.

اعلایی گفت: به عنوان خدمت گذاران مردم در دولت سیزدهم که افتخار همراهی با رئیس جمهور شهید را داشت از مردم به ۲ دلیل تشکر می‌کنم، نخست به این دلیل که رئیس جمهوری را انتخاب کردید که خدا هم او را انتخاب کرد و تراز مدیریتی کشور را تغییر داد، دوم هم به دلیل قدرشناسی از حضور و خلق حماسه‌ای که بعد از شهادت رقم زدید و این را ذخیره‌ای برای تعالی کشور ایجاد کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار