پرداخت ۶٠ درصد اعتبارات تبصره ۱۸ در قزوین

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد اعتبارات تبصره ۱۸ به واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی واجد شرایط پرداخت شده است

علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین در جلسه کمیته استانی تسهیلات تبصره ۱۸ که با حضور مدیران کل دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی و مدیران امور شعب بانک‌های عامل استان در استانداری قزوین برگزار شد، بر تسریع پرداخت تسهیلات در حوزه تولید و اشتغال تاکید کرد.

وی افزود: اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های حمایتی استان تخصیص یافته است، این اعتبارات باید در راستای پیشرفت و ارتقاء تولید و اشتغال در استان، به واحد‌های اقتصادی واجد شرایط پرداخت شود.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: واحد‌های اقتصادی فعال در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری، خدمات، فناوری ارتباطات، نوسازی بافت فرسوده و دانش بنیان‌ها در صورتی که واجد شرایط باشند می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: تاکنون بیش از ۶۰ درصد این اعتبارات به واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی واجد شرایط پرداخت شده است، این میزان از پرداخت با میانگین کشوری برابر است و مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

رحمانی یادآور شد: با توجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری و دستور استاندار، پیگیری و هماهنگی‌های لازم جهت جذب حداکثری این منابع در سال جاری با جدیت بیشتری انجام می‌گیرد؛ امیدواریم با مصوبات امروز مقادیر باقیمانده اعتبار نیز جذب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار