مجری تلویزیون منحله من و تو که اخیرا برای سگ تلف شده خود گریه و زاری می‌کرد، از کودک‌کشی صهیونیست‌ها حمایت کرده است.

جنایت جدید رژیم صهیونیستی در غزه موج تازه‌ای از انزجار جهانی نسبت به اسرائیل را به وجود آورده است، اما ضدانقلاب هنوز بر مواضع خود نسبت به حمایت از این رژیم پافشاری می‌کند.

این موج تازه ضدصهیونیستی و اوج جنایات صهیونیست‌ها در رفح که " بنیامین نتانیاهو" مجبور شد آن را اشتباه در حمله بخواند سبب شد تا برخی از سلبریتی‌های خارج نشین نیز بعد از ماه‌ها خاموشی برای همراهی با سلبریتی‌های غربی این جنایات را محکوم کنند. البته «چشم‌ها رفح را می‌بیند» یک کمپین بین‌المللی است که همه جهان با سلائق سیاسی و فرهنگی و از نژاد‌های مختلف به آن پیوسته‌اند، اما همین موضوع هم بخشی از ضدانقلاب را عصبانی کرده است.

چشم جهان به رفح

اقدام سلبریتی‌های ضدانقلاب سبب شد تا اردوگاه معاندین بهم بریزد و افرادی، چون «علی کریمی» و «سالومه سیدنیا» به آن واکنش نشان دهند و رفتار این افراد را نکوهش کنند. 

سالومه سیدنیا مجری تلویزیون منحله من و تو در شبکه اجتماعی ایکس در حمایت از جنایت صهیونیست‌ها و کودک‌کشی آنان نوشت: «ارزشی‌ها که تکلیف شون روشنه، اما شما خارج نشین‌های زیر پتو خیلی دل تون براشون میسوزه از خونه‌های لاکچری تون و سفر‌های آنچنانی و کلاب و‌رستوران رفتن هاتون بزنین پاشید برید اونجا! به جای اینکه جو روشنفکری بگیرتتون و سوار موج بشید!»

توئیت سالومه

رفتار مجری منوتو سبب شد برخی از ایرانیان خارج نشین وی را بیمار توصیف کنند که از کشته شدن کودکان حمایت می‌کند. این فرد ضدانقلاب، اما پاسخ داد که برای وی مهم نیست که در فلسطین چه خبر است و در یک گزاره عجیب فلسطینیان را دشمن ایران نامید!

جواب به توئیت سالومه در باره فلسطین

وی کشته شدن کودکان را بی‌اهمیت می‌خواند، اما چندی پیش که سگ خانگی‌اش تلف شد، به شدت ناراحت شده و با گریه و زاری مراسم ختم و خاکسپاری برای وی برگزار کرد و «فرح دیبا» با تماس تلفنی به وی دلداری داد و با او ابراز همدردی کرد.

حالا همین فرد برای کشتار کودکان فلسطینی در رفح که مایه تاثر و تاسف جهانی است ابراز خوشحالی می‌کند و در برابر انتقادات می‌گوید که فلسطینیان مهم نیستند.

جنایت صهیونیست‌ها در حالی در رفح رخ داد که منطقه‌ای که هدف بمباران ارتش اسرائیل قرار گرفت به عنوان منطقه امن اعلام شده بود.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
واقعاً چقدر بعضی ها حقیرند که امثال اینها و خاندان پهلوی الگوشونند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
تورو خدا به این مسئولین مملکت یک چیزی بگین دیروز من رفتم تو خیابان کار داشتم یک خانم از یک ماشین ام وام شاسی بلند اومد پایین رفت ت و قصابی دو کیلو گوشت کبابی تازه از قصابی گرفت همان جا گذاشت جلوگربه اونوقت بغل همونجا از این بچه های کار داشت پسمانده جمع می‌کرد واقعا این کار درست تورو خدا رسیدگی کنین این یعنی چه چقدر دیگه این آدما بعضی ها بی دین ایرانند تو همین کوچه های تهران خ نفت شمال ؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
یاصاحب الزمان عج به جان مادرت زهراس خودت تیرخلاص رابه نتانیاهوبزن تاهمه عالم شاهدعدالت درزمین شودانشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
ای دلم برای بعضی مردم ایران میسوزه که به حرف اینا امدن تو خیابون ها