حوادث ترافیکی در خراسان رضوی ۲۴ نفر را روانه بیمارستان کرد

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار حادثه ترافیکی که در شهرستان های خراسان رضوی رخ داد، منجر به مصدومیت ۲۴ نفر و روانه شدن آن ها به بیمارستان شد.

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو در ساعت ۲۰ شب گذشته در جاده خواف به تایباد، ۱۰۰ متر بعد از کارخانه آسفالت، رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

او افزود: برای امدادرسانی به مصدومان، یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: حادثه دیگر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در ساعت ۲۱ و پنج دقیقه شب گذشته در جاده کلات به سمت لائین بعد از چرم کهنه، رخ داد که این حادثه هفت مصدوم در پی داشت.

علیشاهی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امدادی امام حسن مجتبی (ع) کلات منتقل شدند.

او تصریح کرد: حادثه دیگر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در ساعت ۲۱ و ۵۵ دقیقه شب گذشته در شهرستان تایباد بود که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت که سه نفر از مصدومان کودک بودند که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی خاتم الانبیا تایباد منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری پراید در ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه شب گذشته در جاده شاندیز بعد از موج‌های خروشان رخ داد که این حادثه هفت مصدوم در پی داشت.

علیشاهی اظهار کرد: برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار