روایتی از مادران خانواده‌های خوش جمعیت یزدی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، از انتشار کتاب مادر پروازی در یزد خبر داد.

 عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: با توجه به اولویت خانواده و جوانی جمعیت در مجموعه این اداره کل از سال گذشته، تولید محتوا را شروع کردیم و اقدامات متعددی در زمینه‌های فرهنگی و هنری را دنبال کرده‌ایم.

وی افزود: در این راستا کتاب مادرپروازی با حمایت این اداره کل جمع‌آوری و منتشر شده که مورد استقبال علاقمندان نیز قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: این کتاب روایتی است از مادران خانواده‌های خوش جمعیت یزدی که بیش از سه فرزند دارند و خاطرات و روایت‌های زندگی خود با تعداد فرزندان را به مخاطبان ارائه می‌کنند.

عابدی ادامه داد: این کتاب ۱۴ روایت از ۱۴ مادر یزدی است که به همت ۷ نویسنده خانم یزدی تهیه و تدوین شده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.

وی افزود: ما با تولید مجموعه‌ای محتوا شامل فیلم کوتاه، انیمیشن، سرود، کتاب سعی کرده‌ایم در حوزه جمعیت و جوانی جمعیت و خانواده فرهنگ‌سازی کنیم و با توجه به اهمیت این موضوع سعی کرده‌ایم تمرکز روی این موضوعات داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این کتاب ۱۵۲ صفحه دارد که به همت مؤسسه منادی یزد به عنوان محفل نویسندگان انقلابی دارالعباده جمع‌آوری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.