روایتی از شهدای خدمت همراه با رونمایی کتاب

مراسم یادبود شهدای سانحه هوایی بالگرد رئیس جمهور و رونمایی از تازه‌ترین کتاب عبدالجبار کاکایی، فردا ۱۱ خرداد ماه در فرهنگسرا‌های بهمن و ارسباران برگزار می‌شود.

روایت شهدای سانحه هوایی بالگرد رئیس جمهور و رونمایی کتاب، ۲ برنامه فرهنگسرا‌های بهمن و ارسباران تهران طی روز آینده هستند. این برنامه‌ها در پی شهادت رییس‌جمهور کشورمان و هیأت همراه، مراسم یادبودی با عنوان «شهیدان خدمت» از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۶ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

درپی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور فقید کشورمان و هیأت همراه، شامگاه جمعه یازدهم خرداد ماه مراسم یادبودی از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۶ و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم، حجت‌الاسلام چراغپور به عنوان سخنران وکربلایی هادی صحرایی و کربلایی محمد میرزایی مداحان آئینی در کنار خانواده معظم شهدا و عموم شهروندان این منطقه حضور خواهند داشت.

گفتنی است، این مراسم از ساعت ۲۰ جمعه ۱۱ خردادماه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در شهرک بعثت برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه مثنوی‌خوانی «شرح اشتیاق» در فرهنگسرای ارسباران

ویژه‌برنامه مثنوی‌خوانی «شرح اشتیاق» با رونمایی تازه‌ترین اثر عبدالجبار کاکایی، جمعه ۱۱ خردادماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این برنامه که سخنران اصلی آن عبدالجبار کاکایی؛ شاعر و ترانه‌سرای مطرح خواهد بود، تازه‌ترین کتاب وی با عنوان «شرح اشتیاق» رونمایی می‌شود. این کتاب شامل گزیده‌ای از مطالب کارگاه شرح و تفسیر مثنوی معنوی مولانا و غزلیات شمس است.

جشن امضای کتاب برای علاقه‌مندان و اجرای دونوازی عود و پیانو توسط امیرفرهنگ اسکندری و امیرحسین اسکندری از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار