چله خدمت گامی برای اداره راه رئیس جمهور در کشور

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برداشتن گام‌های اساسی برای خدمت‌رسانی به مردم و ادامه کار‌های جهادی در قالب چله خدمت بهترین و مهمترین اقدام برای ادامه راه آیت الله رئیسی است.

غلامعلی حیدری در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: تلاش می‌شود با انجام کار جهادی و به سرانجام رساندن بسیاری از طرح‌های نیمه تمام تا هفته دولت ادامه دهنده راه رییس‌جمهور شهید باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم از مهمترین راهبرد‌های آیت الله رئیسی بود، افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود اقدامات جهادی در راستای خدمت به مردم تشدید شود.

حیدری همچنین بر فعال سازی چهار کارگروه رونق بخشی استان در راستای تحقق شعار سال و انجام کار جهادی با هدف خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

وی یادآور شد: به طور حتم ثمره و میوه انجام کار‌های جهادی را با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات می‌توان برداشت کرد.

حیدری گفت: تدبیر رهبر معظم انقلاب موجب شد تا مردم با حضور خود در آیین تشییع شهدای خدمت، حماسه‌ای نو و به یاد ماندنی خلق کنند و با این حضور هوشمندانه توطئه‌های بدخواهان و دشمنان نظام را نقش برآب کنند.

وی بیان داشت: در این شرایط حساس که ایجاد یاس و ناامیدی به عنوان مهمترین راهبرد دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی مطرح است، امیدافزایی و تقویت روحیه امید باید در دستور کار همه دلسوزان نظام قرار گیرد.

حیدری با اشاره به گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل، ادامه داد: ۱۴ و ۱۵ خرداد فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و عملکرد سه ساله دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف به خصوص تحولات داخلی و خارجی است.

وی مردمی بودن و شنیدن صدای مردم را از مهمترین ویژگی‌های رییس جمهور شهید عنوان کرد و گفت: برپایی هرچه باشکوهتر میز‌های خدمت و حل مشکلات مردم نقش مهمی در تقویت روحیه امید و امیدافزایی دارد.

حیدری به طور حتم ثمره و میوه انجام کار‌های جهادی را با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات می‌توان برداشت کرد.

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به ویژگی‌های آیت الله رئیسی یادآور شد: خادم الرضا (ع) توانست در این مدت محدود خدمت خود اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به اثبات برسانند و پرچم ایران را همواره با عزت در مجامع بین‌المللی بالا نگه دارند.

حیدری تقویت روابط اقتصادی، عضویت ایران در شانگهای و بریکس، تقویت جبهه مقاومت، حمایت از عملیات وعده صادق را از جمله اقدام‌های عزت‌مندانه رییس‌جمهور شهید عنوان کرد.

وی صبوری و پرهیز از اقدام‌های عجولانه، رعایت اخلاق، پرهیز از حاشیه‌ها، فعال‌سازی بنگاه‌های راکد اقتصادی، راه اندازی نهضت ملی مسکن، به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه تمامی که برخی از آنها پیشران بودند، خستگی ناپذیری، استفاده از ظرفیت‌های داخلی، عدالت محوری و توزیع عادلانه منابع را از دیگر ویژگی‌های رئیس‌جمهور عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


حیدری همچنین با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در هشتم تیرماه، گفت: رعایت کامل اصل بی‌طرفی و جانب‌داری نکردن از داوطلبان به عنوان یک اصل مهم باید مورد توجه دست‌اندرکاران امور انتخابات قرار گیرد.

وی اضافه کرد: رعایت اصل بی‌طرفی دست‌اندرکاران امر انتخابات، اعتماد عمومی را رقم می‌زند و همین امر زمینه ساز حضور پرشور مردم درعرصه انتخابات می‌شود.

حیدری اظهار داشت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه اعتماد عمومی موجب تقویت سرمایه عظیم اجتماعی می‌شود، گفت: باید از همه ابزار‌ها برای حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات استفاده شود.

حیدری بر ضرورت توجه مدیران دستگاه‌های به پیوست رسانه‌ای طرح‌های عمرانی و اطلاع‌رسانی خدمات دولت تاکید کرد.

گفتنی است؛ در این آیین از ۲۷ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری که در برگزاری میز خدمت در نیمه نخست سال گذشته اقدام کرده بودند تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
آموهنوزتولردگون ندیدیمت
آخرین اخبار