۱۴هزار و۵۰۰ واحد مسکن مقاوم سازی شده به بهره برداری می رسند

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سفر وزیر راه به استان ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی و شهری در استان به بهره برداری می‌رسند.

  روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح گفت: واحدها از محل اعتبارات مقاوم سازی و بازسازی شده در طی سه سال گذشته، به صورت نمادین در شهرهای نیکشهر، سرباز هامون و زهک آماده افتتاح شده و به متقاضیان واگذار می‌شوند.

وی بیان کرد در این پروژه، همزمان در سه استان تهران، یزد و سیستان و بلوچستان، ۶۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی به بهره برداری می‌رسند که سهم استان ما، ۱۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی و ۳۰۰ واحد مسکن شهری است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم, شاخص مقاوم سازی در روستاهای استان از ۴۲ درصد به ۴۶ درصد ارتقا یافته است.

بیک مداح گفت: تعداد ۳۸۶ واحد در این مراسم در روستاهای شهرستان هامون به متقاضیان واگذار می‌شوند که درصد مقاوم سازی مسکن روستایی را در این شهرستان به ۸۵ درصد رسانده و در زهک ۵۵۲ واحد به متقاضیان واگذار خواهند شد که درصد مقاوم سازی را به ۸۰ درصد ارتقا داده است.

وی ادامه داد: در جنوب استان نیز در نیکشهر دو هزار و ۷۶۱ واحد به متقاضیان واگذار می‌شوند که درصد مقاوم سازی مسکن روستایی را به ۸۵ درصد در شهرستان ارتقا داده و در شهرستان سرباز ۳۳۹ واحد به متقاضیان واگذار می‌شوند که درصد مقاوم سازی را به ۴۷ درصد در شهرستان ارتقا داده شده است.

وی در پایان واحدهای ساخته شده را مصادیقی از تلاش‌های بنیاد مسکن برای مقام سازی عنوان و گفت: از ابتدای تأسیس بنیاد مسکن تا کنون در روستاهای نیکشهر بالغ بر ۳۳ هزار و ۵۰۰ واحد، در روستاهای زهک بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد، در روستاهای سرباز بالغ بر ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد و در زابل بیش از ۳۶ هزار و ۳۰۰ واحد مقاوم سازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار