استاندار:

مسکن روستایی باید مطابق با فرهنگ مردم استان ساخته شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسکن روستایی باید مطابق با فرهنگ مردم استان ساخته شود همچنین تمام امکاناتی که در شهر‌ها وجود دارد به روستا‌ها نیز منتقل گردد.

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی گفت: ساخت مسکن در شهر‌ها و روستا‌ها نیازمند نوآوری در مصالح است که این امر به خلاقیت افراد در میدان بستگی دارد.

وی افزود: مسکن روستایی باید مطابق با فرهنگ مردم استان سیستان و بلوچستان ساخته شود همچنین تمام امکاناتی که در شهر‌ها وجود دارد به روستا‌ها نیز منتقل گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نوع مصالحی که در ساختمان به کار می‌بریم در استحکام و طول عمر ساختمان اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: طرح‌ها و برنامه‌ها در حوزه مسکن باید بومی‌سازی شود چرا که کارشناسانی که در مرکز تصمیم گیری می‌کنند از شرایط موجود در استان اطلاعی ندارند.

کرمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه مسکن همدلی خوبی بین مدیران وجود دارد که این همدلی موجب پیشرفت این پروژه در استان شده است.

وی بیان کرد: از وقت و فرصت خود برای خدمت به مردم استفاده کنید چرا که این فرصت محدود است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خداوند به تلاش و کوشش پاداش می‌دهد بنابراین اگر ما کار کردیم و در کف میدان بودیم، قطعاً نتیجه این تلاش خود را خواهیم دید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار