شهید رئیسی برای مردم خدمت می‌کرد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی با تلاش مداوم و خستگی‌ناپذیرش برای مردم خدمت می‌کردند. کسی که به خدا دل سپارد و در مسیر بندگی او قرار بگیرد خداوند خریدارش می‌شود.

 محمد کرمی با گرامیداشت نام و یاد شهیدان خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: باید نگاه و بینش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گسترش داده شود، چرا که با تقویت نگاه توحیدی در هیچ زمینه‌ای مشکلی نخواهیم داشت همانطور که شهدای راه خدمت نیز این نگاه را داشتند و در راه خدمت به مردم شبانه روز سر از پا نمی شناختند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام حسین علیه السلام و راه قیام عاشوراست و فرزندان این مرز و بوم جانانه پای آرمان های این انقلاب ایستاده‌اند. در واقعه عاشورا اوج عزت، آزادگی و بندگی خداوند متعال را می‌توان مشاهد کرد.

وی با اشاره به نگاه و بینش شهدای دوران دفاع مقدس گفت: شهدای انقلاب اسلامی ایران نیز در مسیر شهدای کربلا گام برداشته بودند.

کرمی تاکید کرد: نماز رمز بندگی است و وقتی مراسم برای امام حسین(ع) برگزار می‌شود به بیان سبک زندگی این امام بزرگوار پرداخته می‌شود.

وی بیان داشت: شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی با تلاش مداوم و خستگی‌ناپذیرش برای مردم خدمت می‌کردند. کسی که به خدا دل سپارد و در مسیر بندگی او قرار بگیرد خداوند خریدارش می‌شود.

کرمی اذعان کرد: همه عالم در ید قدرت الهی است و انقلاب اسلامی جزو هدایت‌ها و عنایت‌های الهی است و دست یابی به رضایت الهی با چیزی در این عالم قابل مقایسه نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: دولت آیت‌الله رئیسی توجه ویژه‌ای به استان سیستان و بلوچستان داشت ما شاهد بودیم که پروژه آب‌شیرین‌کن ظرف مدت 6 ماه اجرایی شد در حالی که پروژه مشابه آن در استان بوشهر 6 سال طول کشید تا اجرایی شود.

وی تصریح کرد: باید تحرک مناسبی در عرصه‌های مختلف در بین جوانان به وجود بیاید و وارد عرصه کار و فعالیت شوند.

کرمی بر تشکیل شرکت‌های تعاونی‌تاکید کرد و افزود: با همکاری هم در تشکیل تعاونی‌ها باید تلاش کنیم.

 استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین افزود: هماهنگی در برپایی موکب باید مورد توجه مسئولان باشد. امسال شاهد افزایش جمعیت به خصوص از کشورهای همسایه برای حضور در این پیاده‌روی عظیم خواهیم بود.

کرمی با اشاره به اقدامات زیرساختی و حمل و نقلی در سطح استان تصریح کرد: باید آمادگی و برنامه‌ریزی لازم در زمینه حمل و نقل و زیرساخت‌ها را داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار