امام جمعه زاهدان مطرح کرد؛

تداوم راه شهیدان خدمت با مشارکت حداکثری در انتخابات

امام جمعه موقت زاهدان، تداوم راه شهیدان خدمت را حضور و مشارمت حداکثری در انتخابات پیش رو عنوان کرد.

 حجت الاسلام هادی رمضانی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که توسط جامعه تعاون، کار و تلاش در محل مسجد بعثت زاهدان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام به مناسبت شهادت رئیس جمهور کشور و همراهانش،  گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی فردی خستگی ناپذیر، مردمی و جهادی بود، جامعه امروز نیازمند متفکرانی مانند شهید بهشتی، رجایی و رئیسی است.

وی بیان اینکه هیچ قدرتی در مقابل قدرت خدا توان ایستادگی ندارد، گفت: کار اگر برای رضای خدا باشد خدا هم به ذهن و تلاش آدمی برکت می دهد، باید بدانیم کار در مسیر الهی منجر به عزت، بزرگی و کرامت می شود.

وی ادامه داد: اگر انسان‌ها تقوا پیشه کنند خداوند هنگام مشکلات و در هر شرایطی برای انسان متقی فرجی را حاصل و برای او راهگشایی می‌کند، چراکه تقوای الهی باعث می‌شود خداوند رزق و روزی انسان متقی را از راه‌هایی که خود گمان نمی‌کند برساند.

امام جمعه موقت زاهدان اظهار کرد: دشمن تمامی توان ابزارهای خود را را برای فشار اقتصادی به کشور و مردم بکارگرفته تا عرصه را برای ما تنگ کند، اما مردم غیور بصیر ایران اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن بیش از 45 سال در شدیدترین تهاجم‌ها و تحریم‌ها قرار گرفته‌ و دشمن را ناامید کرده اند.

وی با بیان اینکه باید با عمل به وعده‌ها در مردم امید ایجاد کنیم، تاکید کرد: قشر کارگزار جامعه که در واحدها و شرکت های مختلف کار می‌کنند، این مطالب را بهتر ار سایر اقشار درک کرده و می‌دانیم که دشمن از ترس کارآمدی دولت، فشارهای اقتصادی را بیشتر می‌کند.

مدیر حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان اینکه شهادت سید ابراهیم رئیسی اهمیت مشارکت و حضور در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور اصلح را دوچندان کرد، گفت: در انتخابات پیش رو باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند مسیر اقتدار نظام و اسلام را با قوت ادامه دهد و همانطور که در خیلی از عرصه جزو کشورهای برتر و سرآمد هستیم در عرصه اقتصادی هم در جایگاه ۱۰ کشور اقتصادی جهان قرار بگیریم.

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور مسولان و اقشار مردم شیعه و سنی برگزار شد، قرائت قرآن و مرثیه سرایی از دیگر برنامه های اجرا شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار