ایستادگى در برابر تحمیل و نفوذ قدرتهاى خارجى واجب است

امام جمعه خانوک گفت: ایستادن درطرف درست و زمانی که تاریخ در حال ورق خوردن است یعنی دفاع از مردم مظلوم غزه ، که امروز درجهان آشکار است.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه خانوک گفت:یکی از مسائل مهمی که در کتب اخلاقی آمده است شکر مردم نسبت به ولی نعمت‌ها و شکر خداوند نسبت به بندگانش و به معنای کشف وظاهر کردن نعمت است.

وی افزود:خداوند هم شکور است و شکر گذار را وارد بهترین مکان می‌کند، خداوند برای شگرگذاری از بنده اش بهترین پاداش را به او می‌دهد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم ایران از دانشجویان آمریکایی به دلیل ایستادن در طرف درست تاریخ قدردانی کرد و ضمن ابراز همدلی و همبستگی با اعتراضات ضدصهیونیستی این دانشجویان، آنان را بخشی از جبهه مقاومت دانستند و اشاره کرد:ایستادن درطرف درست و زمانی که تاریخ در حال ورق خوردن است یعنی دفاع از مردم مظلوم غزه، مبارزه شرافتمندانه، برای توقف ظلم آشکار است.

وی امام خامنه‌ای مسیر و راه انقلاب، همان راه امام (ره) است اشاره کرد و افزود: در تمام این سال‌های پر فراز و نشیب، از نور نام، یاد، خط و راه امام صیانت کردند بنابر آموزه‌های امام خامنه‌ای، مکتب امام خمینى بر چند اصل اساسى و تغییرناپذیر است.

وی تصریح کرد: ایستادگى در برابر تحمیل و نفوذ قدرتهاى خارجى و نداشتن سر سازش با این قدرت‌ها اهمّیت دادن به توانایى ملّت‌ها و اصل دانستن آنها اصرار بر وحدت مسلمین و مبارزه با تفرقه‌افکنى استکبار اصرار بر ایجاد روابط سالم دوستانه با دولت‌ها اشاره کرد.

برچسب ها: مکتب امام ، نعمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار