امام جمعه کوهبنان:

مسئولین بر تولید لباس داخلی نظارت کنند

امام جمعه کوهبنان گفت: مسئولین دقت کنند در کشور اسلامی هر لباسی نباید تولید شود.

حجت الاسلام حسن ایزدی در خطبه های نمازجمعه کوهبنان گفت: باید از خداوند درخواست کنیم که در این برهه از زمان از راه حق خارج نشویم چرا که طبق فرمایش مولای متقیان چیزی جز غلبه شهوت تقوی را تباه نمی‌کند.

وی با استناد به نهج البلاغه به اوصاف پرهیزکاران اشاره کرد و افزود: گفتار آنها از روی راستی درستی و یک رنگی است، و شیوه پوشش آنها میانه است و خاص نیست که در این زمینه علاوه بر دقت مردم، مسئولین هم باید همت کنند که در کشور اسلامی هر لباسی تولید نشود.

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: رفتار آنها بر اساس فروتنی و خاضع هستند مانند شهید عزیز این روز‌ها شهید خدمت آیت الله رئیسی، که علاوه بر خضوع بردبار بود و سعه صدر داشت و با اخلاق خوش با دیگران برخورد می‌کرد.

خطیب جمعه کوهبنان در ادامه با اشاره به حادثه اخیر بیان داشت: اعلام عزای عمومی و برگزاری مراسم هفتم شهید خدمت در بسیاری از کشور‌ها نشان از نفوذ انقلاب اسلامی در قلب‌ها و صدور انقلاب در جای جای جهان دارد.

وی بیان کرد: تلاش‌های رئیس جمهور شهید در طول خدمت سه سال باعث محبوبیت دل‌ها شد. علی رغم فتنه‌های دشمن و ایجاد فضای یاس و نا امیدی، تلاش‌های رئیس جمهور شهید و وزیر امور خارجه شهید و روابط حسنه با دیگر کشور‌ها باعث سربلندی کشورمان شد.

 وی بیان داشت: در زمینه صنعت که تلاش‌های زیادی شد که ثمره آن الان قابل مشاهده است چه کارخانه و کارگاه‌های تعطیلی که دوباره راه اندازی شدند و نیرو‌های بیکاری که دوباره مشغول کار گردیدند.

امام جمعه کوهبنان افزود: سفر‌های متعدد خارجی و استانی که بعضا بدون توقف انجام می‌شد باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان شد و این نشان از انتخاب درست شما در انتخابات دارد که الان سربلند هستید.

حجت الاسلام ایزدی گفت: تلاش برای درمان بیماری‌های خاص که در گذشته اصلا اهمیت داده نمی‌شد در این دولت مورد توجه قرار گرفت، درمان رایگان و تحت پوشش بیمه قرار گرفتن باعث امید همگان شد.

وی تاکید کرد: خدمت‌های بی وقفه باعث شد که یکی از سران بزرگ دنیا بگوید کاری که با همکاری رئیس جمهور شهید انجام دادیم باعث شد کل معادلات دنیا به هم بریزد. 

خطیب جمعه کوهبنان اظهار کرد: نامه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای به دانشجویان و نخبگان کشور‌های غربی را داشتیم معظم له به آنان توصیه کرد با قرآن آشنا شوند، که این مقدمه آماده شدن دنیا برای آمدن منجی است.

وی ادامه داد: رحلت جانگداز حضرت امام خمینی ره را در پیش داریم که ضمن تسلیت باید بدانیم که در همان روز‌ها شاید عده‌ای نگران بودند که بعد از امام چه خواهد شد و دیدیم که با انتخاب مقام معظم رهبری این انقلاب به کار خود با قدرت ادامه داد و انشاالله با دستان مبارک ایشان پرچم مقدس به دست امام زمان (عج) خواهد رسید.

امام جمعه کوهبنان به آغاز ثبت نام دواطلبان انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: امیدواریم کسی به صحنه بیایید که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد. 

برچسب ها: لباس ، ریاست جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار