امام جمعه بندرعباس:

مردم انتخابات مهم و سرنوشت سازی پیش رو دارند

امام جمعه بندرعباس گفت:مردم ایران اکنون انتخابات مهم و سرنوشت سازی پیش رو دارند و انتظار می‌رود سکان اجرایی را به دست ادامه دهنده راه شهید رئیسی بدهند.

 حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس افزود: شهید رئیسی تراز و معیار رئیس جمهوری را ارتقا داد و رئیس جمهور بعدی باید بتواند به توقعات مردم پاسخ دهد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: دولت انقلابی باید گفتمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را ادامه دهد و هر داوطلبی از این گفتمان فاصله دارد به او رای ندهید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: دولت انقلابی باید عزت را برای ملت به ارمغان بیاورد و در مقابل نظام سلطه ایستادگی کند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی با تلاش‌های خود سطح توقعات مردم را از یک رئیس جمهور بالا برد، گفت: اکنون یک رئیس جمهوری باید انتخاب شود که جهادی و با نیت خالص برای مردم کار کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت:در انتخابات هشتم تیر همه با حضور گسترده خود باید دشمنان را ناامید کنیم و هم با انتخاب درست ریل گذاری کشور و انقلاب اسلامی در سال‌های آینده تضمین شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) افزود: انس با قرآن و تهذیب نفس از مهمترین ویژگی‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که در فرمایشات حضرت آیت الله خامنه‌ای بیان شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: امام خمینی (ره) حکیم، ساده زیست، دور اندیش و آینده نگر بودند و در سختترین شرایط شجاعت داشتند، و استکبار ستیزی برای ایشان بسیار مهم بود.

امام جمعه بندرعباس افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران جلوی افکار وارداتی بیگانگان ایستادگی می‌کردند و تکلیف گرا بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: باید ویژگی‌های امام خمینی (ره) از طرف مبلغان به خوبی بیان شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به سالروز شهادت امام رضا (ع) گفت: هجرت امام هشتم به ایران تمدن ساز بود و مرز‌های جبهه حق گسترش پیدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شده است که انقلاب اسلامی میراث هجرت امام رضا (ع) است.

امام جمعه بندرعباس در ادامه گفت: قرار است در بالا دست شهرستان رودان چاهک‌هایی حفر شود که آب جنوب استان کرمان از آنها تامین شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: حفر این چاهک‌ها به ضرر سد استقلال میناب و سفره‌های آبی زیرزمینی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: سد استقلال میناب بزرگترین تامین کننده آب شرب مردم بندرعباس، میناب و جزیره هرمز است که این کار می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه مشکل مردم جنوب کرمان مهم است و برادران ما هستند افزود: روا نیست یک مشکل حل شود ولی در جای دیگر مشکل ایجاد شود.

امام جمعه بندرعباس گفت: با حفر این چاهک‌ها دیگر آب رودخانه‌های مسیر به سد استقلال میناب نمیرسد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: به زودی قرار است جلسه‌ای در تهران گرفته و در این باره تصمیم گیری شود، من از مسئولان استانی، استاندار هرمزگان و شرکت آب منطقه‌ای می‌خواهم نگذارند این اتفاق بیفتد و این موضوع را با جدیت و حساسیت دنبال کنند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آسان نمودن و فراهم کردن شرایط ازدواج، تقویت اخلاق و اعتقادات دینی، آموزش مهارت‌های ارتباطی به فرزندان از مهمترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار