جایزه نقدی و خودرویی برای مشترکان کم‌مصرف خانگی

مشترکان برق خانگی کم‌مصرف، افزون بر صدها میلیارد تومان جایزه، از امکان دریافت خودرو نیز بهره‌مند هستند.

مدیرکل توزیع برق استان مرکزی در جلسه مدیریت مصرف برق گفت: اصل اول در زمان اوج  مصرف، استفاده بهینه از انرژی به خصوص در بخش‌های خانگی و تجاری است. تابستان امسال برق خانه‌ای در استان قطع نمی‌شود و این امر مشروط به مصرف بهینه است. بدین منظور، وزارت نیرو طرح کاهش ۱۵ درصدی را پیش بینی کرده است.

محمودی با بیان اینکه برای اجرای بهینه این طرح جوایزی برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: پارسال ۸۰۰ میلیارد تومان جایزه داده شد. امسال افزون بر آن جوایز، هدیه ارزشمند مانند خودرو برای خانواده‌هایی که مصرف را مدیریت می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه محدودیت مصرف برای صنایع در هفته یک روز و بخش کشاورزی ۵ ساعت پیش بینی شده است، گفت: تلاش ما ایجاد شرایطی پایدار در استان است.

استاندار مرکزی هم با تاکید بر عدالت محوری در محدودیت‌های بخش‌های مختلف گفت: مردم با مصرف بهینه از تعطیلی بخش تولید جلوگیری کنند.

مخلص الائمه کمبود آب و برق را امری اجتناب ناپذیر دانست و افزود: کافی است خانواده‌ها یک شاخه از لوستر و یک لامپ را خاموش کنند تا مصرف را مدیریت و شرایط را به سمت پایداری سوق دهند.

او قطعی برق را در بخش کشاورزی و تولید به غیر از صنایع تبدیلی، گلخانه ها، صنایع دارویی و شیلات دانست.

برچسب ها: مشترک ، برق ، خانگی ، جایزه ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ما فقط یک یخچال با مصرف بهینه A به برق داریم و کولرمون هنوز راه نیفتاده . شبانه روز هم فقط دو تا لامپ کم مصرف پذیرایی و آشپزخانه روشن میشه و تلویزیون هم سه چهار ساعت در طول روز روشنه . بعد برامون پیامک مصرف برق بالاتر از الگو اومده . باید یخچالمون رو از برق بکشیم یا شمع روشن کنیم ؟؟