پلمب قصابی غیرمجاز در آبادان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبادان گفت: یک واحد قصابی که اقدام به عرضه گوشت کشتار غیر مجاز دام می نمود با حکم قضایی پلمب شد.

محمد فخری زاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبادان گفت: یک واحد قصابی که بدون  رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی اقدام به عرضه گوشت کشتار غیر مجاز دام می نمود با حکم قضایی پلمب شد.

 مهروموم این قصابی پیرو نظارت های بهداشتی کارشناسان دامپزشکی در سطح شهرستان از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی صورت گرفت.

محمد فخری زاده با بیان اینکه هر گونه کشتار دام باید درکشتارگاه دام و مورد تائید دامپزشکی کشتار شود گفت: هر گونه کشتار خارج از این ضوابط کشتار غیر بهداشتی، غیر مجاز و تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی شده و بازرسان اداره دامپزشکی با واحدهای متخلف طبق قوانین و از طریق مراجع قضایی برخورد می‌کنند.

 وی در ادامه گفت: تمامی واحد های عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی توسط این اداره می بایست شرایط لازم جهت عرضه بهداشتی فرآورده های خام دامی را رعایت کنند.

فخری زاده از شهروندان درخواست کرد ضمن توجه به مهر و لیبل الصاقی دامپزشکی بروی لاشه های دام کشتار شده فرآورده های خام دامی را از محل های مورد تایید که تحت نظر بازرسین اداره دامپزشکی است تهیه کنند.

همچنین شهروندان لازم است در صورت مشاهده تخلف بهداشتی، مراتب را از طریق شماره ۵۳۲۶۷۰۴۴ گزارش نمایند تا بازرسان اداره دامپزشکی در اسرع وقت نسبت به پیگیری و رسیدگی، اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.