فرماندار اردکان گفت: بنیاد شهید سردار فیض به عنوان پنجره‌ای به تاریخ انقلاب و دفاع مقدس در این شهرستان تشکیل می‌شود.

حسین سبزواری فرماندار اردکان همزمان با ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج سیدحسین فیض اردکانی در دیدار با سردار اصفهانی محقق و پژوهشگر دفاع مقدس و از همرزمان سردار این شهید افزود: این بنیاد یادی از یک عمر مجاهدت در برگیرنده برنامه‌ها و پروژه‌های مختلفی از جمله محل نگهداری اسناد و دست نوشته‌های سردار شهید است.

او با بیان اینکه این بنیاد نقش مهمی در ارتقای سطح زندگی افراد و خانواده‌ها وایجاد انگیزه برای مشارکت اجتماعی و انسانیت در جامعه ایفا خواهد کرد اظهار داشت: بنیاد شهید سردار فیض نقش مهمی در کمک به افراد نیازمند، ارثیه‌های شهدا و نگهداری اسناد و دست نوشته‌ها دارد و به توسعه اجتماعی و انسانی در جامعه اردکان کمک می‌کند.

سبزواری یادآور شد: ایشان از همان روز‌های نخست انقلاب اسلامی، جزو انقلابیون شهر اردکان بود.

فرماندار اردکان گفت: بنیاد شهید سردار فیض به عنوان پنجره‌ای به تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، مشعل‌دار میراث و مقاومت در قلب این شهرستان به منظور حفظ آثار و اسناد و جمع آوری خاطرات تشکیل می‌شود. 

فرماندهی ستاد سپاه کردستان ۱۳۶۵، قائم‌مقام تیپ الغدیر یزد ۶۵ تا ۶۷، فرماندهی سپاه ناحیه یزد ۶۷ تا ۷۰، مشاور نیروی مقاومت بسیج کشور و مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از سال ۱۳۸۳ تاکنون ازجمله مسئولیت‌های این شهید والامقام در دوران خدمت پر خیر و برکتش بوده است.

 سردار حاج حسین فیض اردکانی در تاریخ ۱۳۹۷/۳/۶ بر اثر جراحات وارده در دوران دفاع مقدس در سن ۶۲ سالگی به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.