تحویل ۹ مدرسه ۳۴ کلاسه در پارس‌آباد اردبیل

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تا مهرماه ۹ مدرسه در قالب ۳۴ کلاس درس در شهرستان پارس‌آباد تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

بهزاد محمدی‌خلفلو در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۶ مدرسه در پارس‌آباد گفت: سرانه آموزشی در شهرستان پارس‌آباد به حدی پایین است که تمامی مدارس این شهرستان به صورت ۲ شیفتی در حال فعالیت هستند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: اگر اقدام به موقع و مناسب برای توسعه فضا‌های آموزشی در شهرستان پارس‌آباد اندیشیده نشود، امکان سه شیفته شدن مدارس وجود دارد که در دولت سیزدهم برای پیشگیری از این آسیب اقدامات خوبی آغاز شده است.
به گفته او، با احداث واحد‌های آموزشی جدید تلاش ما بر این است تا سرانه فضای آموزشی را در این شهرستان تا یک متر مربع افزایش دهیم تا به شرایط مناسب دست پیدا کنیم.
محمدی‌خلفلو از تکمیل استخر دانش‌آموزی شهید آیت‌الله رییسی در این شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه معطل مانده بعد از ۱۴ سال که پیشرفت ۳۰ درصدی داشته، با استقرار دولت سیزدهم روند اجرایی سریعتر به خود گرفته و تا مهرماه آماده تحویل به آموزش و پرورش و دانش‌آموزان شهرستان پارس‌آباد خواهد بود.
او در ادامه تصریح کرد: ۹ مدرسه در قالب ۳۴ کلاس درس با پیشرفت ۹۲ درصد در حال تکمیل و تحویل به آموزش و پرورش است که تلاش می‌کنیم تا مهرماه تمام این واحد‌های آموزشی را مجهز و مناسب تحویل آموزش و پرورش دهیم.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل از آغاز عملیات احداث ۶ مدرسه ۶۰ کلاسه در این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه ۱۵ کلاسه با حضور پیمانکار آغاز شده و سعی ما بر این است تا به کلنگ‌زنی‌های گذشته در این شهرستان جامه عمل پوشانده و به تعهدات خود در امر مدرسه‌سازی با همراهی خیران کمک کنیم.
محمدی‌خلفلو بیان کرد: دولت مردمی و انقلابی کلنگ‌زنی سیاسی در این شهرستان در حوزه توسعه فضا‌های آموزشی نداشته و همه تعهدات مدرسه‌سازی در این شهرستان به خوبی انجام شده است. ۳۷ پروژه در مدت سه سال اخیر در این شهرستان اجرایی و عملیاتی شده که یک اقدام مناسب و بی‌نظیر به حساب می‌آید.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت ردیف‌های اعتباری ملی، استانی، خیران و همچنین مولدسازی استفاده کرده و تمامی پروژه‌های توسعه فضا‌های آموزشی را در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسانده تا شاهد افزایش سرانه این فضا‌ها در این شهرستان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.