شهید ابراهیم رئیسی گفتمان انقلاب اسلامی را در مدیریت اجرایی احیاء کرد

حضور حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیر ماه عرصه‌ای دیگر برای افزایش اقتدار ملی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست جمعه‌های هم اندیشی با نخبگان در شهرستان کردکوی با بیان این مطلب افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیر ماه مهم‌ترین مسئله کشور است و دوام و انسجام انقلاب اسلامی به واسطه پشتوانه مردمی خواهد بود.

سید علی مهاجر گفت: علما، معتمدین و نخبگان جامعه نه تنها باید در تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات فعال باشند، بلکه باید در انتخاب اصلح نیز مردم را یاری کنند.

او گفت: اکنون که شهید رئیسی گفتمان انقلاب اسلامی در مدیریت اجرایی را احیاء و یأس و ناامیدی مردم از ناکارآمدی دولت را به امید بدل کرد است، معیار‌های انتخاب اصلح روشن و پیش روی همگان قرار دارد.

مهاجر ادامه داد: شهید جمهور با گفتمان انقلاب با خودباوری و مردم محوری کشور را از چالش‌های متعدد داخلی و خارجی بیرون آورد و در مسیر توسعه قرار داد.

او گفت: قطعا دشمنان و سود جویان با غبار آلود کردن فضا با تخریب، تحریف و مصادره کردن شهید جمهور، سعی در مخدوش کردن معیار‌هایی دارند که نجات بخش کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: رسانه‌های دشمن که ابزار جنگی آنهاست، تلاش می‌کنند مردم را از حضور و مشارکت در سرنوشت خود و کشور منصرف کنند، اما باید با بیان واقعیت‌ها، مردم را نسبت به آینده امیدوار و به مشارکت ترغیب کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار