در دولت سیزدهم؛

هزینه انشعابات برای بیش از ۷۸ هزار مشترک نیازمند رایگان‌ شد

۷۸ هزار و ۹۵۶ مشترک تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در دولت سیزدهم از پرداخت قبض‌های آب، برق و گاز معاف شدند.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: شهید آیت الله رئیسی فقر در جامعه جمهوری اسلامی را زیبنده نظام نمی‌دانستند و درصدد خشکاندن ریشه فقر با جاری کردن عدالت بودند. 

او معافیت مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت قبوض انشعابات را یکی از خدمات ارائه شده به جامعه هدف در دولت سیزدهم بیان کرد و افزود: ۷۸ هزار و ۹۵۶ مشترک تحت حمایت این نهاد در دولت سیزدهم از پرداخت قبض‌های آب، برق و گاز معاف شدند. 

عرب رایگان شدن فرانشیز بستری بیماران تحت حمایت در مراکز دولتی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی، پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان از هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج و پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار بین سن ۴۴ تا ۵۰ سال را از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در دولت سیزدهم بیان کرد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با تأکید بر این که شهید رئیسی در فقر‌زدایی و مبارزه با فقر مطلق برنامه‌ها و نگاه ویژه‌ای را ارائه کرد، ادامه داد: اقداماتی که در دولت سیزدهم در جهت فقرزدایی صورت پذیرفته قابل مقایسه با سایر دولت‌ها نیست. 

او به افزایش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد در دوره ایشان هم اشاره کرد و گفت: آیت‌الله رئیسی برای توانمندسازی محرومان، بیشترین سرمایه را گذاشتند و همیشه بر این که نیازمندان را در چرخه اشتغال، توانمند کنند تأکید داشتند.

عرب با اشاره به این که توجه به ازدواج جوانان و رفع موانع موجود هم از دغدغه‌های این سید بزرگوار بود عنوان کرد: با حمایت‌های دولت سیزدهم جهیزیه و کمک هزینه ازدواج ۵ هزار و ۵۴ نیازمند استان پرداخت شد و آمار پشت نوبتی جهیزیه به صفر رسید.

برچسب ها: قبض برق ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار