مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان:

اسناد مالکیت ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی کرمان در روز تعطیل صادر شد

هاشمی گفت: در تداوم پویش نذر خدمت، مجموعه ثبت اسناد و املاک کرمان، اسناد مالکیت ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی را در روز جمعه صادر کرد.

سید مهدی هاشمی گفت: در تداوم پویش نذر خدمت، مجموعه ثبت اسناد و املاک استان کرمان، ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی را به همت کارکنان واحد‌های ثبتی استان کرمان در روز جمعه صادر کرد.

وی افزود: در اجرای برنامه عملیاتی اداره کل و به منظور نیل به اهداف تعیین شده در ۳ ماهه نخست امسال، کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک استان کرمان با هدف تسریع در روند صدور اسناد مالکیت حدنگار کشاورزی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم با حضور در اداره در روز تعطیل، گام‌های موثری در این زمینه برداشتند.

 مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان بیان داشت: صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی به واسطه نقش ویژه در رشد تولید محصولات کشاورزی، اولویت این اداره کل در سال جهش تولید با مشارکت مردم قرار دارد.

وی افزود: با توجه به حجم بالای کار و کمبود نیروی انسانی، کار جهادی سرلوحه قرار گرفته است و همکارانم در ساعات غیراداری و ایام تعطیل با حضور در اداره، نسبت به حدنگاری اراضی کشاورزی و باغ‌ها اقدام می‌کنند.

هاشمی  تصریح کرد: دیروز  با تلاش جهادی و حضور مسئولانه در روز تعطیل جمعه، قریب به ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمان، سنددار شد.

برچسب ها: ثبت اسناد ، کارجهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار