تحویل گذرنامه اربعین به آدرس اعلام شده/ اجرای نذر خدمت در ادارات پست کرمان

ارسال پیامک کد رهگیری گذرنامه برای شهروندان به معنای وصول آن به مرکز استان نیست و گذرنامه به آدرس اعلام شده تحویل داده می‌شود.

جعفری، مدیرکل پست استان کرمان گفت: به منظور تسهیل سفر مشتاقان اربعین حسینی از هم استانی‌ها در خواست می کنیم تسریع در ثبت نام گذرنامه را انجام دهند و ثبت نام را به روز‌های پایانی موکول نکند.

او  افزود: افزایش چند برابری برای توزیع مرسوله گذرنامه نسبت به ماه‌های گذشته صورت گرفته است و این روند افزایشی در سطح استان است  و این روند سیر صعودی دارد.

جعفری تصریح کرد: با افزایش حجم مرسولات پستی از جمله گذرنامه زائران اربعین حسینی کارکنان این اداره کل با اتمام ساعت کاری، اقدام به پویش داوطلبانه نذر خدمت می کنند و تا پاسی از شب انجام وظیفه می نمایند که برای تسریع گذرنامه‌ها در این حرکت عظیم، سهمی داشته باشند.

 او با اشاره به اینکه توزیع گذرنامه زوار ابا عبدالله الحسین(ع) از اولویت کاری این اداره کل می‌باشد، بیان داشت: همچنین به منظور رفاه حال هم استانی‌ها، دفاتر پستی سطح استان کرمان صرفا برای تحویل گذرنامه تا ساعت ۱۷ به صورت یکسره به فعالیت می‌پردازند وافراد ثبت نام کننده با سهولت می‌توانند پیگیر گذرنامه خود باشند

او تاکید کرد: هم استانی‌ها توجه داشته باشند دریافت پیامک حاوی کدرهگیری گذرنامه به معنای وصول آن به مرکز استان نمی‌باشد و از مردم درخواست می کنیم به ادارات پست مراجعه نکنند و منتظر تحویل گذرنامه به آدرس اعلامی خود باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار