چشم‌هایی که به روی رفح بسته شد + فیلم

گروه‌های ضدانقلاب در برابر کمپین «چشم‌ها رفح را می‌بیند»‌ موضع گیری و بازهم از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

نوع تحرکات هر جریان و گروهی برآیندی از رویکرد و مشی سیاسی آنان را نشان می‌دهد. نمی‌توان روی گروهی که از فاشیسم نژادی یا یک رژیم آپارتایدی حمایت می‌کند، نام و برچسب آزادی‌خواه گذاشت و نمی‌توان عملکرد افراد و گروه‌ها را از منظومه فکری آنان جدا انگاشت.

ماجرای ضدانقلاب نیز از همین جا شروع می‌شود که به خوبی می‌توان ماهیت آنرا از همین کنش‌های سیاسی و حمایت بی‌چون و چرا از رژیم صهیونیستی شناسایی کرد.

رژیمی که تمامی مرز‌های ضدانسانی و ضد حقوق بشری به شیوه و انحای مختلف را پشت سر گذاشته است، اما بازهم همواره مورد حمایت اپوزیسیون ایران (اگر آنان را شکل اپوزیسیون بدانیم) در خارج از کشور قرار دارد.

غزه

کشتار مردم مظلوم و کودکان فلسطینی در اردوگاهی در رفح که به عنوان منطقه امن معرفی شده بود، یکی از همین موارد است که باعث بوجود آمدن کمپین جهانی "چشم‌ها رفح را می‌بیند" شد، اما با وجود همین جنایات بازهم ضدانقلاب تمام قد از اسرائیل پشتیبانی کرد.

جنایتی نیست که اسرائیل در این چند ماه رقم نزده باشد و لحظه‌ای نیست که ضدانقلاب دست از حمایت خود از این رژیم آپارتایدی برداشته باشد. حمایت بی‌وقفه ضدانقلاب بدین معناست که از لحاظ فکری با موارد همچون نسل کشی، کودک کشی، جنایت جنگی، قتل عام و کشتار جمعی، غصب و تجاوز به خاک دیگران، آپارتاید (تبعیض نژادی) و نئوفاشیسم (پاکسازی نژادی برای ارتقاء کیفیت زندگی نژادی خاص) نه تنها مشکلی ندارد بلکه با آن همگام و هم راستاست.

با اینکه ضدانقلاب از یک فاجعه مدام انسانی حمایت می‌کند خود را طرفدار حامی مردم ایران نیز توصیف کرده و سعی دارد چهره‌ای آزادی‌خواه و صلح‌طلب از خود به نمایش گذارد. تناقض آشکاری که در اردوگاه ضدانقلاب نیز مورد بحث قرار گرفته که چگونه ممکن است که افرادی آزادی‌خواه و طرفدار حقوق بشر باشند، اما از جنایات رژیم صهیونیستی هم حمایت کنند. 

نکته اصلی درواقع همان است که" از کوزه همان برون تراود که در اوست" و ضدانقلاب در این چندماه کاری نکرده جز اینکه ماهیت درونی خود را آشکار کرده است.

این اتفاقات برای افرادی که اهل فکر و معنا هستند نشانه‌هایی است برای اینکه بیشتر با خود واقعی گروه‌های اپوزیسیونی و ضدانقلاب آشنا شوند. رفتارشناسی ضدانقلاب به خوبی نشان از نحله‌های فکری واپسگرا و افراطی حکایت دارد که در برهه‌های تاریخی انقلاب اسلامی صفحات تلخی را ورق زده‌اند که حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی در حال حاضر بخشی از این تاریخ نگاری ضدانقلاب است.

منبع: فارس

برچسب ها: نسل کشی ، ضد انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.