امسال حرم حضرت معصومه (س) میزبان ۷۱۴ گردشگر بین‌المللی بود

رئیس اداره زائران غیرایرانی حرم حضرت معصومه (س) گفت: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت‌ماه ۷۱۴ گردشگر بین‌المللی از ۴۲ کشور جهان از حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) بازدید کردند.

کمال ثریا اردکانی گفت: کشور‌های لهستان، چین، ترکیه، روسیه، تونس، چک، تایوان، بلغارستان، بوسنی، کرواسی و لیتوانی ۱۰ کشور اولی هستند که بیشترین گردشگر بین‌المللی را داشته‌اند.

رئیس اداره زائران غیرایرانی حرم حضرت معصومه (س) عنوان کرد: این آمار مربوط به گروه‌هایی است که به‌محض ورود به حرم برای همراهی کارشناس مترجم به این اداره مراجعه می‌کنند و اطلاعاتشان به ثبت می‌رسد.

اردکانی به برنامه حرم مطهر در حوزه گردشگران بین‌المللی اشاره کرد و گفت: در حوزه گردشگران بین‌المللی تور حرم‌شناسی، نشست‌ها و جلسات پرسش و پاسخ به سئوالات گردشگران در دفتر بین‌الملل حرم واقع در صحن امام هادی (ع) ترتیب می‌یابد.

رئیس اداره زائران غیرایرانی حرم حضرت معصومه (س)گفت: بسیاری از گردشگران خارجی که توسط تور‌های گردشگری یا به‌صورت انفرادی وارد حرم می‌شوند به اداره امور بین‌الملل حرم مطهر مراجعه نمی‌کنند.

رئیس اداره زائران غیرایرانی حرم حضرت معصومه (س) افزود: معرفی موزه و فرآیند تور حرم‌شناسی نیز به فراخور فرهنگ و زبان این گردشگران اجرایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.