ابطال و تعلیق مجوز ۹ شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در قم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از ابطال و تعلیق مجوز ۹ شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در استان در پی سرپیچی از قوانین و مقررات ابلاغی خبر داد.

 علیرضا ارجمندی،مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم  گفت: به استناد آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری و رأی کمیته فنی استان قم، به دلیل رعایت نکردن قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های اجرایی، مجوز چهار شرکت ابطال و پنج شرکت تعلیق شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم تأکید کرد: نظارت بر نحوه ارائه خدمات از سوی دفاتر خدمات گردشگری استان قم به صورت جدی از سوی کارشناسان این اداره‌کل ادامه دارد و تمامی تأسیسات گردشگری در استان موظف به رعایت قوانین و مقررات ابلاغی هستند.

ارجمندی گفت: شرکت‌هایی که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال شده است به استناد قانون حق اجرا و برگزاری تور، اخذ روادید و هرگونه فعالیت خدمات مسافرتی را ندارند.

وی تصریح کرد: هم‌استانی‌ها و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری این اداره‌کل اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.