معاون سیاسی استاندار بوشهر:

جذب نیرو‌های بومی بوشهر در صنایع نفتی افزایش یابد

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: کارگروه تخصصی در راستای رصد و پیگیری بر اجرای مصوبات کمیسیون و نظارت ویژه بر کمپ‌های کارگری تشکیل شده است.

اکبر پورات صبح شنبه در جلسه کمیسیون کارگری استان بوشهر در شهرستان کنگان با تاکید بر ضرورت بروزرسانی مطالبات کارگری اظهار داشت: هم افزایی بین مسئولین دستگاه‌های اجرایی مرتبط و صنایع مستقر در استان جهت استیفای حقوق کارگران از اولویت‌های اساسی ما در استان بوشهر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه جلسات کمیسیون کارگری به صورت مستمر در شهرستان‌ها برگزار می‌شود تصریح کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی فرصت‌های شغلی به جوانان جویای کار و عمق بخشی همراه با تمرکز بر اجرا و طرح ریزی آموزش‌های مورد نیاز صنعت در فنی حرفه‌ای استان در حال اجرا است.

وی افزود: نظارت ویژه بر روند آموزش و جذب نیرو‌های آموزش دیده بومی در صنایع با دقت رصد و پیگیری می‌شود.

پورات عنوان کرد: همچنین کارگروه تخصصی در راستای رصد و پیگیری بر اجرای مصوبات کمیسیون و نظارت ویژه بر کمپ‌های کارگری تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در همین راستا ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های ارسالی به صنایع مستقر در استان برای پیگیری، نظارت و اجرای آن‌ها در سطوح مختلف را به صورت ویژه دنبال خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.