پایان جشنواره ملی رسانه‌ای جام جوانی با معرفی ۱۷ اثر برگزیده در گرگان

نخستین جشنواره ملی رسانه ای جام جوانی امروز با معرفی آثار برتر در گرگان به کار خود پایان داد.

حامد ملاحسنی دبیر جشنواره گفت: ۷۲۰ اثر از ۲۲ استان کشور در چهار قالب عکس، صوت، فیلم و خبر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که هیئت داوران ۱۷ اثر را به عنوان برتر انتخاب کرد.

او افزود: فراخوان جشنواره اول اسفندماه سال ۱۴۰۲ منتشرشد و بعد از یک دوره تمدید آثار رسیده با محوریت فعالیت جوانان، ارزیابی و مورد داوری قرار گرفت.

دبیر اولین جشنواره‌ی ملی رسانه‌ای جام جوانی اضافه کرد: جشنواره با موضوعات مختلف از جمله روایت پیشرفت جوانان طراحی شده بود که با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و پیگیری مجدانه رئیس جمهور شهید و اهمیت حضور جوانان در عرصه‌های مختلف جامعه با هدف سازندگی و پیشرفت نظام در حوزه‌های گوناگون این مسأله در تصمیم گیری داوران لحاظ شد.

کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور مهمان مراسم اختتامیه این جشنواره در گرگان بود و در سخنانی گفت: یکی از تاکیدات رئیس جمهور شهید این بود که جوانان برای پذیرش مسئولیت‌های بزرگ و جدید خود را آماده کنند.

تاجیک مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش هم در سخنانی گفت: اهالی رسانه نقش موثری در تولید محتوا و نشر آن در جامعه دارند.

رسول شکری نیا مدیر کل صداوسیمای گلستان هم در این مراسم به بیان ویژگی‌های هنر و هنرمند متعهد از نگام امام راحل عظیم الشان پرداخت.

برچسب ها: جشنواره ، عکس و فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار