برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» در گلستان

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان گفت: اختتامیه اولین جشنواره ملی رسانه‌ای جام جوانی شنبه، دوازدهم خرداد ماه برگزار می‌شود.

حامد ملاحسنی گفت: ۷۲٠ اثر در قالب صوت، تصویر، عکس و آثار درج شده در مطبوعات و سایت‌های خبری از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای «جام جوانی» ارسال شده است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان افزود: فراخوان جشنواره اول اسفندماه سال ۱۴۰۲ منتشر و نهایتا بعد از یک دوره تمدید آثار رسیده با محوریت فعالیت جوانان، ارزیابی و مورد داوری قرار گرفت.

وی گفت: در نهایت با رای داوران ملی و استانی ۱۷ اثر برگزیده که منتخبان در روز ۱۲ خردادماه معرفی و صاحبان آثار تجلیل خواهند شد.

دبیر اولین جشنواره‌ی ملی رسانه‌ای جام جوانی اضافه کرد: جشنواره با موضوعات مختلف از جمله روایت پیشرفت جوانان طراحی شده بود که با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و پیگیری مجدانه رئیس جمهور شهید و اهمیت حضور جوانان در عرصه‌های مختلف جامعه با هدف سازندگی و پیشرفت نظام در حوزه‌های گوناگون این مسأله در تصمیم گیری داوران لحاظ شده و قطعا این رویه در مجموع فعالیت بیش از ۱۵٠ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در گلستان ادامه پیدا می‌کند.

به گفته‌ دبیر اولین جشنواره ملی رسانه‌ای جام جوانی، آثار تهیه کنندگان، خبرنگاران، عکاسان و هنرمندان از ۲۲ استان به جشنواره ارسال و انتخاب آثار برگزیده با دقت نظر ۱۲ داور در دو بعد فنی و محتوایی انجام شد تا حق هیچ شرکت کننده‌ای ضایع نشود.

به گفته معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان، اعضای مؤسسه رهپویان افق روشن استرآباد از سازمان‌های مردم نهاد زیر مجموعه معاونت به عنوان مجری اصلی طرح و اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره عباس رسول آبادی، علی اصغر سلیمانی و نجمه جهان تیغ همکاری و پیگیری بسیار خوب و مثبتی برای برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری داشته اند.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به توانمندی سمن‌های استاد میزبان طرح‌های بزرگ استانی، منطقه ای، ملی و حتی بین المللی باشیم و دبیرخانه این جشنواره برای نوبت بعدی هم به گلستان واگذار شود.

ملاحسنی با اشاره به حضور مجتبی تاجیک مدیرکل دفتر طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه از برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی در سطح استان به یمن این حضور خبر داد و گفت: طرح و برنامه‌های مرتبط با هفته ازدواج هم ارزیابی و مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، مراسم اختتامیه اولین جشنواره‌ی ملی رسانه‌ای جام جوانی، روز شنبه ۱۲ خرداد از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح با حضور مقامات ملی و استانی، منتخبان، اصحاب رسانه و سازمان‌های مردم نهاد استان در سالن اجتماعات حوزه هنری استان گلستان برگزار می‌شود و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای خدمت در این مراسم، از منتخبان، داوران جشنواره و جمعی از خبرنگاران فعال در حوزهل جوانان که اخبار برگزاری جشنواره را پوشش داده اند هم تجلیل و روایت پیشرفت از زبان چند جوان موفق گلستانی بازگو خواهد شد.

برچسب ها: جشنواره ، جوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار