فینال لیگ قهرمانان اروپا؛

دورتموند ۰ - ۲ رئال مادرید/ کهکشانی‌ها دیوار زرد را در هم شکستند + فیلم

تیم رئال مادرید با شکست دورتموند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های رئال مادرید اسپانیا و دورتموند آلمان در ورزشگاه ویمبلی لندن برگزار شد که رئال با نتیجه دو بر صفر پیروز و برای پانزدهمین بار فاتح لیگ قهرمانان شد.

شاگردان ادین ترزیچ در نیمه اول تیم بهتر بازی بودند و به راحتی می‌توانستند به گل برسند. در حالی که رئال مادرید مالکیت توپ را در دست داشت، دورتموند با ضدحملات مرگبار و حرکات ترکیبی سرعتی بار‌ها دروازه تیبو کورتوا را آزار داد و با بدشانسی و بی دقتی موقعیت‌ها را از دست دادند. جدی‌ترین موقعیت دورتموند تک به تک کریم آدیمی با کورتوا که از دست داد و بعد از آن هم فولبرگ یک بار تیر دروازه رئال را لرزاند تا شاگردان آنچلوتی با خوش شانسی بدون گل خورده به رختکن بروند.

در نیمه دوم رئال توانست نبض بازی را در دست بگیرد و بهتر بازی کرد. سرانجام در دقیقه ۷۴ قفل دروازه‌ها شکست و رئال توانست به گل برسد. ارسال بی‌عیب و نقص تونی کروس در محوطه جریمه با پرواز کارواخال همراه شد تا مدافع راست مادریدی‌ها با ضربه سر خود چراغ اول را روشن کرد.

در دقیقه ۸۳ هم اشتباه ماتسن باعث شد وینیسیوس وینگر برزیلی رئال مادرید از غفلت مدافعان دورتموند استفاده کند تا تیر خلاص را به پیکر بی‌جان آنها وارد کند و گل دوم را هم زد.

دورتموند در اواخر بازی یک گل زد که آفساید اعلام شد و در نهایت رئال مادرید قهرمان این فصل لیگ قهرمانان شد.

خبرنگار: مسیح درخشنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار