رای الیوم: حمایت آمریکا نبود تل‌آویو الان نفس‌های آخرش را می‌کشید

روزنامه رای الیوم نوشت اگر حمایت‌های تمام عیار آمریکا از رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی در نوار غزه نبود، اسرائیل اکنون نفس‌های آخرش را می‌کشید.

روزنامه رای الیوم امروز یکشنبه با اشاره به حمایت‌های تمام عیار آمریکا از رژیم صهیونیستی برای نسل کشی در نوار غزه و ناکامی این رژیم در دستیابی به اهدافش از جنگ نوشت: اسرائیل نه توان کسب پیروزی در نوار غزه را دارد و نه می‌تواند جنبش حماس را از بین ببرد.

روزنامه رای الیوم در مطلب خود با اشاره به همسویی آمریکا با رژیم صهیونیستی در جنگ علیه نوار غزه نوشت: اگر سلاح مرگبار و حمایت بی سابقه دیپلماتیک آمریکا از رژیم صهیونیستی نبود، این رژیم هم اکنون پس از هشت ماه از شروع جنگ علیه نوار غزه، نفس‌های آخر خود را می‌کشید.

به نوشته رای الیوم، این در حالی است که مقاومت فلسطین به نبرد با ارتش اشغالگر ادامه می‌دهد و حزب الله در جبهه شمال فلسطین اشغالی با پهپاد و موشک به جان صهیونیست‌ها افتاده و پهپاد‌های حزب الله به شهر «عکا» در سرزمین‌های اشغالی رسیده اند.

این روزنامه تاکید کرد: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شریک بزرگ و خطرناک در جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه است.

به نوشته رای الیوم، نتانیاهو که به هر طریقی به دنبال تداوم نسل کشی در نوار غزه است، در حال حاضر به بن بست رسیده است و دستاوردی راهبردی برای رژیم صهیونیستی در نوار غزه وجود نخواهد داشت.

این روزنامه افزود: اسرائیل نه توان کسب پیروزی در غزه دارد و نه می‌تواند حماس را نابود کند.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی از جنگ جهانی دوم تاکنون بیش از هر بازیگر دیگری از کمک نظامی آمریکا بهره‌مند بوده‌است. بر اساس آمار‌های موجود، با وجود آنکه تل‌آویو تسلیحات قابل توجهی را از انگلیس، ایتالیا، کانادا و آلمان وارد می‌کند، اما ۹۲ درصد آنچه که رژیم صهیونیستی از انواع سلاح‌ها وارد می‌کند، از جانب آمریکا است؛ موضوعی که «ویلیام هارتونگ» نویسنده و تحلیلگر آمریکایی اخیراً در یادداشتی در وب‌سایت «نیشن» به آن اذعان کرد و نوشت: «زرادخانه اسرائیل و صنعت تسلیحات آن به طور عمده در آمریکا ساخته شده و توسط واشنگتن تأمین مالی می‌شود».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمله به مواضع ارتش صهیونیست در شمال و جنوب غزه ، اجرای قانون جنگل بود
۲۰:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
حمله به مواضع ارتش صهیونیست در شمال و جنوب غزه ، اجرای قانون جنگل بود
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا و اروپا شریک جرم جنایت های صهیونیست و تروریست ها هستند
۱۸:۳۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
آمریکا و اروپا شریک جرم جنایت های صهیونیست و تروریست ها هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
باید تروریستهای در حال آموزش داخل شهرکها وتل آویو را هدف قراردا تا فرار کنند دیگر نتانیاهویی نیست وبایدن خاک برسر میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اللهم العن الظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
حمایت انگلیس و آمریکا نبود اسراییل اصلاً به وجود نمی آمد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اسراییل کودک کش موجودیتی ضعیف بزدل وترسو است که باحمایت انگلیس خبیث و اروپای خائن وامریکای جنایتکار واعراب دست نشانده منافق خائف تاکنون ادامه حیات ننگین داده،،، اگر این کشورها از این رژیم شرورشیطانی حمایت نمیکردند همان روز اول تمام صهیونیستها شناکنان فرار میکردند،،، انشالله منتظریم طبق وعده الهی که سنگها وصخره ها فریاد میزنند ای امت مسلمان یک اسراییلی کودک کش دراینحا پنهان شده ومثل گوسفند ذبحش کنید،،، انشالله فانتظروا ایها القوم الفاسد والمجرم صهیونیستی
آخرین اخبار