استاندار:

دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان دانشجویان بومی را جذب کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در زمینه جذب دانشجو در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سهمیه‌ای مختص جوانان استان مد نظر قرار بگیرد تا از این ظرفیت در راستای توسعه درمانی منطقه بهره‌مند شویم.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی  با تسلیت و گرامیداشت شهادت آیت الله رییسی و همراهان انقلابی ایشان و با اشاره به فعالیت‌ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید اظهار داشت: وزیر بهداشت نیز با همان روحیه جهادی و با نگاه ویژه‌ای که رئیس جمهور شهید داشتند، پیگیر اجرای تمام موضوعات هستند.

کرمی بیان داشت: رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی می‌فرمودند؛ ما همیشه در محضر خداوند هستیم و هر کاری بایستی خدایی انجام شود که اگر کارمان رنگ خدایی داشته باشد یقیناً خداوند به کارهایمان برکت می‌دهد و با همت و جدیت کار‌ها را پیش خواهیم برد.

وی تاکید کرد: مسئولان اگر بخواهند یاد شهدای پرواز اردیبهشت را گرامی بدارند، باید شبانه روز تلاش کنند. 

استاندار با اشاره به عملکرد دولت در زمینه بهداشت و درمان در استان بیان داشت: اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور بالاخص سیستان و بلوچستان را شاهد هستیم.

کرمی تصریح کرد: مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح استان سیستان و بلوچستان نسبت به همه استان‌ها رشد مطلوبی داشتند.

وی اذعان کرد: وزیر بهداشت در این دولت برای پیگیری مصوبات چندین بار در استان حضور داشتند. 

استاندار بیان داشت: در سال گذشته در حوزه اقتصاد دیجیتال نزدیک به ۱۰ هزار نفر از جوانان پرتلاش آموزش دیده اند و حدود ۱۰۰۰ نفر از نخبگان این عرصه در سفری که قرار بود رئیس جمهور شهید تشریف بیارند از ظرفیت این نوجوانان و جوانان بهره‌برداری شود.

کرمی اذعان کرد: امنیت و سلامت دو بعد مهم در زندگی است و سلامت جسم و روح هر دو مکمل هم هستند.

 وی تاکید کرد: علم و فناوری‌ها در حال رشد هستند و باید امکانات در خدمت مجموعه پزشکی و درمانی باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شاهد رشد و توسعه خانه‌های بهداشت به عنوان اولین مراکز درمانی و بیمارستان‌های تخصصی در این استان هستیم.

وی با اشاره به افتتاحیه‌های صورت گرفته در عرصه بهداشت و درمان استان گفت: پروژه‌های دیگری در این عرصه در حال اجرایی شدن هستند که به زودی شاهد افتتاح آنها نیز خواهیم بود.

وی افزود: یکی از اقدامات و تدابیر زیبای دولت در عرصه بهداشت و درمان حضور و فعالیت بخش خصوصی و خیرین سلامت در استان سیستان و بلوچستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار