‍ مغفول ماندن ورزش در سنندج

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای شهر سنندج، نسبت به مغفول ماندن ورزش در این شهر انتقاد و بر احیای زمین‌های ورزشی در سطح محلات تاکید کرد.

اسعد فریدی در جلسه‌ای که با محوریت شناسایی و احیای زمین‌های ورزشی در سطح محلات با حضور اعضای شورای شهر سنندج و پیشکسوتان امر ورزش برگزار شد، گفت: ورزش یکی از مولفه‌های مهم سلامتی و نشاط جامعه است و متأسفانه در طول سال‌های اخیر شاهد بی‌توجهی به مقوله ورزش در سنندج بوده‌ایم و این امر موجب شده تا بسیاری از جوانان و نوجوانان از این نعمت الهی بی‌بهره بمانند.

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای شهر سنندج با اشاره به کمبود فضا‌های ورزشی در سطح محلات سنندج، افزود: بسیاری از زمین‌های ورزشی که در گذشته در محلات مختلف شهر وجود داشتند، به حال خود رها شده‌اند و این موضوع باعث شده تا دسترسی مردم به فضا‌های ورزشی به شدت محدود شود.

احیای زمین‌ها، کلید توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت شهروندان

‍ مغفول ماندن ورزش در سنندج؛ ضرورت احیای زمین‌های ورزشی در سطح محلات

وی با تاکید بر ضرورت احیای زمین‌های ورزشی در سطح محلات، گفت: احیای این زمین‌ها می‌تواند نقش مهمی در توسعه ورزش همگانی و ارتقای سطح سلامت شهروندان ایفا کند.

وی افزود: علاوه بر احیای زمین‌های ورزشی، باید نسبت به احداث فضا‌های ورزشی جدید در مناطق مختلف شهر نیز اقدام کرد. همچنین لازم است با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه را برای استفاده اقشار مختلف مردم از امکانات ورزشی فراهم کرد.

رئیس کمیسیون در ورزش و سلامت همگانی شورای شهر در پایان سخنان خود، از مسؤولان ذیربط خواست تا نسبت به رفع این معضل اهتمام جدی داشته باشند و برای احیای ورزش در سنندج و توسعه فضا‌های ورزشی در سطح محلات برنامه‌ریزی کنند.

برچسب ها: ورزش ، سرانه ورزشی ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.