فرمانده انتظامی ایلام:

پلیس با اراذل و اوباش قاطع و قانونی برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:برخورد قاطعانه و قانونی با اراذل و اوباش و دارندگان سلاح غیرمجاز از اولویت‌های پلیس این استان است.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش و در جمع مسئولان انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با اراذل و اوباش باید به صورت یک اصل و مطالبه به حق شهروندان در سرلوحه کاری پلیس استان قرار گیرد.

وی افزود: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و مخلان آسایش و آرامش مردم، از مطالبات به حق آحاد مردم است و پلیس با اجرای این طرح به دنبال ایجاد امنیت و آسایش در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی، افزود: امروز به برکت تلاش، ایثار و از خودگذشتگی پلیس شاهد افزایش احساس امنیت و کاهش انواع جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه هستیم.

وی در خاتمه با هشدار به اراذل و اوباشی که در فضای مجازی اقدام به خودنمایی با سلاح می‌کند، گفت: پلیس مصمم است با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه‌دار و باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شوند برابر قانون برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

برچسب ها: نظم و امنیت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.