مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام خبر داد

اختصاص ۵۲۰ میلیارد ریال به شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام از اختصاص میلیارد ریال به این شرکت از محل اعتبارات استانی و جاری خبر داد.

علی نادری در حاشیه نشست احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال استان ایلام، اظهار کرد: این میزان اعتبار در سال گذشته با رایزنی و حمایت‌های استاندار ایلام برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های تمام نواحیشرکت‌های صنعتی استان در زمینه آسفالت، بهسازی، آب، برق گاز... اختصاص یافت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام یادآور شد، این میزان اعتبار برای بهبود و جهش تولید، استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های فعال اختصاص یافته و این شرکت در راستای اجرای وظیفه اصلی خود تمام تلاش و توان خود را برای حمایت و فعال نگه داشتن واحد‌های تولیدی و صنعتی استان به کار خواهد بست.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های نیمه تمام، تکمیل زیرساخت‌ها برای شهرک صنعتی ایلام، پرداخت مطالبات پیمانکاران در چند ماه اخیر با جئیت دنبال شده است، ابراز کرد: ۶۲ هکتار از اراضی شهرک صنعتی ایلام که برای ایجاد واحده‌های تولیدی واگذار شده بود، اما هیچ‌گونه اقدامی در برابر قرارداد واگذاری، در این زمین‌ها برای احداث و ایجاد واحد تولیدی صورت گرفته بود پس گرفته شده است.

نادری با بیان اینکه برای سال جاری حدود ۸۹۰ میلیارد ریال پروژه در سال جاری در شهرک‌های صنعتی ایلام تعریف شده است، گفت: تمام پروژه‌های ناقص و ناتمام در مجموعه شرکت‌شهرک‌های صنعتی استان که از سال‌های گذشته در شهرک‌های سرابله، ایوان، شباب، سیروان و ایلام تکمیل در حال تکمیل شدن است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام خاطرنشان کرد: در سال جاری در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار سال با عنوان" جهش تولید با مشارکت مردم" احیای ۳۰ واحد راکد دیگر در سطح استان هدف‌گذاری شده است.

وی گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که با بانک توسعه تعاون منعقد شده است ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای واحد‌های تولیدی به منظور رفع مشکلات و تامین نقدینگی اختصاص یافته است که به صورت تسهیلات با معرفی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در اختیار این واحد‌ها قرار می‌گیرد.

نادری به اجرای زیرساخت‌های لازم برای شهرک صنفی ایلام اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم با فرماندار ایلام برای تعیین تکلیف زمین این شهرک به وسعت ۱۳ هکتار انجام شده و درصدد شروع ساخت و ساز در آن هستیم و در حال حاضر ۲۶۳ قرارداد برای استقرار در این شهرک منعقد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار