مدیر بنیاد مسکن دهلران:

عملیات آسفالت معابر ۱۳ روستای شهرستان دهلران در حال اجرا است

مدیر بنیاد مسکن دهلران گفت: عملیات اجرای نهضت آسفالت در معابر ۱۳ روستای این شهرستان به میزان ۶۰ هزار متر مربع و با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

امیر حسین علی کرمی در جریان بازدید از پروژه‌های طرح نهضت آسفالت معابر در روستا‌های شهرستان دهلران، با اشاره به فعالیت‌های بنیاد مسکن در یک سال گذشته، اظهار کرد: همچنین اجرای طرح هادی در سطح ۱۶ روستای شهرستان با اعتباری معادل ۱۶۰ میلیارد ریال شامل جوی و جدول، شن ریزی، بیس و آسفالت معابر و کانال بتنی انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرای کانال بتنی ۲ روستای دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در دست اقدام است، افزود: تهیه و تجدید نظر در طرح هادی ۲۴ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال نیز در حال اجرا است.

مدیر بنیاد مسکن دهلران ابراز کرد: ۳۱۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت شهرستان در طول این مدت با اعتباری بالغ بر ۷۷۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

علی کرمی به پرداخت ۱۱۲ فقره تسهیلات معیشتی به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اشاره و پرداخت ۲۵ فقره کمک بلاعوض برای تکمیل واحد‌های مسکونی اقشار کم درآمد به مبلغ ۴ میلیارد ریال و پرداخت پنح فقره تسهیلات قرض الحسنه، احداث حمام به مبلغ یک میلیارد ریال را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن در دهلران بر شمرد.

وی پرداخت ۳۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال را از دیگر فعالیت‌های بنیاد مسکن دهلران عنوان کرد و گفت: پرداخت ۱۸ فقره تسهیلات بلاعوض مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد به مبلغ ۱۸میلیارد ریال، توزیع ۲۰ تن سیمان به مددجویان برای ساخت مسکن و کمک به احداث ۱۰ واحد مسکن روستایی مددجویان بهزیستی را از دیگر اقدامات این بنیاد برشمرد.

علی کرمی صدور ۸۱۵ جلد سند مالکیت اماکن روستایی، صدور ۱۰ فقره سند اماکان مذهبی روستایی به نام سازمان اوقاف و امور خیریه و واگذاری بیش از ۱۶۰ قطعه زمین مسکونی در روستا‌های سطح شهرستان نیز از خدمات بنیاد مسکن دهلران برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.