توسط سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز

مراسم اعزام کاروان ارتحال امام در شرق شیراز

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: مردم شیراز فردا در پای بیانات مقام معظم رهبری با آرمان‌های نظام و انقلاب بیعت خواهند کرد.

سردار هاشم جمالی در حاشیه اعزام زائران به مرقد امام خمینی (ره) گفت: ۱۵ هزار نفر از سراسر استان فارس در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) حضور دارند.

او با اشاره به اینکه اگر امام نبود، امروز نامی از اسلام در جهان نبود، افزود: امروز این انقلاب در چارچوب کشور عزیز بز خلاف تصورات دشمن، حفظ شد و اکنون میبینم که به همه دنیا نیز صادر گردیده است.

سردار جمالی ابرازداشت: بعد از گذشت ۴۵ سال به برکت این حرکت عظیم امام، تمام وعده‌های امام محقق شده است و تمام مسلمین جهان سربه بالا دارند و امروز در دل اروپا و آمریکا، پرچم مسلمانان و پرچم لا اله الا الله بالا است.

او ادامه داد: مردم ایران پای کار انقلاب، امام و فرامین مقام معظم رهبری ایستادند و این سربلندی را در ایران حفظ و به کل دنیا صادر کردند لذا این حرکت عظیم مردم در بیعت با امامین انقلاب نشان دهنده پای کار انقلاب بودن است.

فرخ‌زاده استانداری نیز بیان داشت: سال گذشته استان فارس رتبه یک اعزام زائرین را با بیش از ۱۵ هزار سهمیه بعد از استان تهران کسب کرد و امسال هم با همین رویکرد برنامه ریزی انجام شده است.

او با طرح این سوال که چند نفر در این جمع آثار حضرت امام را مطالعه کرده اند، افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی رهروان و سربازان، سردارانی می‌خواهد که به گفته مقام معظم رهبری، مطلع باشند لذا شما باید از دیدگاه‌های امام هم مطلع شوید و آثار حضرت امام را مطالعه کنید.

فرخ‌زاده با اشاره به اینکه، امروز این سفر مثل حلقه‌های صالحین باید وظیفه بصیرت افزایی و عمق افزایی داشته باشد ابرازداشت: نظام جمهوری اسلامی و این انتشاری که در سطح دنیا انجام شده و همچنان بیش از این وجود دارد باید افراد انقلابی، متدین، پای کار، مطلع، دانشمند داشته باشد.

سیده مریم حسینی عضو شورا نیز در این مراسم گفت: امیدوارم به نمایندگی از مردم شیراز، بهترین پیام آوران باشید و پیام وحدت و لبیک مردم شیراز را دوباره تکرار کنید.

او ادامه داد: زمانی دنیا بین شرق و غرب مادی تقسیم شده بود، هیچکس فکر نمی‌کرد که یک نهضت دینی شکل بگیرد، انقلاب اسلامی ایران زمانی خود را نشان داد و پیام دین را در دنیا بلند کرد، هیچ کس احتمال نمی‌داد که سال‌ها بعد بخواهد اثری از آن بماند.

حسینی افزود: ما در جنگ تحمیلی این انقلاب را خیلی خوب با خون جوانان، مردان این جامعه و وطن آبیاری کرده‌ایم و امروز در برهه‌ای از زمان انقلاب به سر می‌بریم که تمام دنیا سر به فرود آورده است در مقابل تفکر و مکتب انقلاب اسلامی، مکتبی که سردار دل‌ها را به همه نشان داد و امروز بعد از ۴۵ سال رئیس جمهوری دارد که حرف روز اول انقلاب و حرف نفس گرم استاد بهشتی را بیان می‌کند جهت رفع محرومیت در جامعه و آن محرومیت معنوی یا مادی بودن آن هیچ فرقی ندارد.

او افزود: امیدوارم دل آرام، فکر درست و بیعت صادقانه دوباره شما بتواند شهر شیراز و سومین حرم اهل بیت (ع) را آماده انتخابات ریاست جمهوری کند تا شیراز باز هم حرف اول را در کشور بزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار