شهدای پانزده خرداد به بهای خون، پشتوانه‌ای معنوی برای انقلاب فراهم آوردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد، بر تداوم مسیر توسعه مسیر تحقق آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی، تاکید کرد.

سید وحید حسینی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در پیمودن مسیر حرکت به سوی تحقق آرمان‌های رفیع خود، همواره با برهه‌های تاریخی پر فراز و نشیبی مواجه بوده که هر یک توانست استواری بنیان‌های این نظام مقدس را در جلوه‌ای پرفروغ، به تصویر بکشد.

او گفت: رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) نیز از جمله رخداد‌های تلخ تاریخ کشور بود که موجی از سوگ و اندوه را در کشور رقم زد، اما میراث غنی فکری و معنوی ایشان با بنیانگذاری باشکوه انقلاب اسلامی ایران و سپس تداوم این ولایت دوراندیشانه در زعامت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) توانست مسیر تعالی و توسعه وطن اسلامی را همچنان پرتوان و پیشتاز رقم بزند.

حسینی گفت: امسال در حالی ایام سوگواری ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم که ایران اسلامی سوگوار شهادت رئیس جمهور و همراهان ارجمند ایشان است، اما تجارب تاریخی انقلاب اسلامی، همواره نمایانگر تقویت اراده ملی در بحران‌ها و دشواری‌ها بوده و این مهم میسر نشده جز با اتکا به ذخایر اندیشه رفیع حضرت امام خمینی (ره) و ولایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که در طول بیش از چهار دهه پرشکوه انقلاب اسلامی، در هر بزنگاه تاریخی شاهد آن بودیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشان قیام خونین پانزده خرداد، گفت: شهداء به بهای خون، پشتوانه‌ای معنوی برای جوشش تاریخی و رقم خوردن انقلاب اسلامی ایران فراهم آوردند و نام و یادشان را در تاریخ این مرز و بوم، جاودانه ساختند.

او گفت: با تسلیت ایام سوگواری بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) که انقلابش، انفجار نور و امید در دل‌های مستضعفان جهان بود، امید است یکایک ما بتوانیم در مسیر تحقق آرمان‌های رفیعش، گام‌های موثری برداریم. از خداوند منان، اهتزاز پرچم انقلاب اسلامی را بر فراز قله‌های سربلندی و آبادانی و افتخار، آرزومندم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.